خبرگزاری کار ایران

سومین جدال ایران در والیبال قهرمانی جهان۲۰۱۸

شاگردان کولاکوویچ به مصاف کوبا می‌روند

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۴۷۸

تیم ملی والیبال ایران بعد از دو پیروزی شیرین در رقابتهای جهانی در سومین دیدار به مصاف کوبا می‌روند.

به گزارش ایلنا، تیم‌های ملی والیبال ایران و کوبا در چارچوب رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان در سومین دیدار خود در مرحله ی مقدماتی روبروی هم قرار می‌گیرند. این دو تیم در دو دیدار گذشته خود در این مسابقات عملکرد متفاوتی از یکدیگر دیاشته‌اند و جدال آنها می‌تواند نکات جالبی در خود جای دهد.

شاگردان ایگور کولاکوویچ از دو مسابقه‌ی قبلی خود 6 امتیاز کسب نموده‌اند و شانس زیادی برای کسب سه امتیاز جدال با کوبا و تثبیت صدرنشینی خود دارند. تیم ایران در اولین دیدار خود توانست در یک مصاف آسان پورتوریکو را با حساب 3 بر 0 از پیش رو بردارد اما شاهکار شاگردان کولاکوویچ در دیدار دوم رقم خورد جایی که در مقابل یکی از میزبانان جام قرار گرفتند و  نبرد بسیار سختی برای تیم ملی ایران به نظر می‌آمد اما با عملکرد مطلوب بازیکنان و کادرفنی تیم ایران توانست تیم میزبان را در مقابل چشم هزاران تماشاگر بلغاری با نتیجه‌ی 3 بر 1 شکست داده و برای دیگر تیمها خط و نشان بکشد.

تیم کوبا اما در دو دیدار گذشته نتواسنته امتیاز کسب کند و با دو باخت 3 بر 1 در مقابل لهستان و فنلاند شرایط خوبی را در جدول ندارد و در مقابل ایران می‌کوشد اولین برد خود را در مقابل ایران بدست آورد که این اتفاق با توجه به آمادگی تیم ایران به عملیات غیر ممکن شبیه است.

شاگردان کولاکوویچ به مصاف کوبا می‌روند

گفتنی است دو تیم والیبال ایران و کوبا در سومین دیدار خود از سری رقابتهای والیبال قهرمانی جهان در سال 2018  از ساعت 18:30 روز شنبه 24 شهریورماه به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز