خبرگزاری کار ایران

بررسی برنامه‌های استویچف و کولاکوویچ در نشست هیات رئیسه فدراسیون والیبال

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۵۸۴

هیات رئیسه فدراسیون والیبال عصر فردا برای بررسی برنامه‌های دو گزینه هدایت تیم ملی نشست خواهد داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در سال 2016 با هدایت رائول لوزانو در سه تورنمنت انتخابی المپیک در توکیو، لیگ جهانی و بازی‌های المپیک 2016 ریو شرکت کرد.
رئیس فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم ملی در سال 2016 جلسات کارشناسی با کارشناسان، مربیان، والیبال نویس های تخصصی و پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار کرد.
دکتر محمدرضا داورزنی جمع بندی این نشست‌های تخصصی را در نشست ششم آذرماه هیات رئیسه فدراسیون والیبال ارائه کرد و هیات رئیسه رای به جذب سرمربی جدید برای تیم ملی والیبال داد.
رادوستین استویچف بلغاری و ایگور کولاکوویچ از مونته نگرو از جمله گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران بودند که مذاکرات با آنان منجر به حضورشان در ایران شد تا ضمن آشنایی با ظرفیت واقعی این رشته ورزشی در ایران، برنامه‌های خود را برای هدایت تیم ملی ارائه کنند.
نشست هیات رئیسه فدراسیون والیبال عصر فردا یکشنبه برای بررسی برنامه‌های این دو مربی برگزار می‌شود و در صورت انتخاب یکی از آنان از سوی هیات رئیسه مراحل نهایی عقد قرارداد و شروع همکاری آغاز می‌شود، در غیر اینصورت فدراسیون والیبال مذاکرات خود را با دیگر گزینه‌های مطرح برای هدایت تیم ملی والیبال ادامه خواهد داد.
احمد ضیایی، محمود افشاردوست، مهدی اسلامی، محمدشریف زاده بوشهری، عبدالله جلایر، خسرو ابراهیم، محمود چایچی، مسعود صالحیه و زهره میر سپاسی و روئسای کمیته‌ها از جمله اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال هستند که در نشست فردا به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز