خبرگزاری کار ایران

کولاکوویچ: به صعود امیدوار نبودم به ایران نمی‌آمدم/ انتخاب نفرات تیم ملی برایم دشوار است

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۰۸۷

سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید به دلیل آمادگی بازیکنان دعوت شده به اردو، کار سختی برای انتخاب نفرات نهایی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس از تمرین عصر امروز (چهارشنبه) این تیم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما از سه روز قبل تمرینات خودمان را با گروه دوم بازیکنان آغاز کردیم. گروه دوم با توجه به استراحت بیشتر از نظر ذهنی آمادگی بیشتری داشتند ولی از نظر شرایط فیزیکی در فرم مناسبی نبودند.

وی افزود: من با بازیکنان صحبت کردم و این برایم خیلی مهم بود. تمرکز من در این قسمت از تمرینات روی حرکات سرعتی و پرشی است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در حال حاضر با 16 بازیکن در حال تمرین هستیم، 3 بازیکن هم تمرینات انفرادی خود را ادامه می‌دهند و برخی از بازیکنان نیز به دلیل مشکلات فیزیکی نمی‌توانند در اردوی تدارکاتی لهستان شرکت کنند. به نوعی تمرینات دو گروه کمی با هم متفاوت است.

کولاکوویچ در ادامه خاطرنشان کرد: من هنوز 21 بازیکن فهرست نهایی خود را انتخاب نکردم. خوشبختانه همه بازیکنان حاضر در اردو شایستگی حضور در تیم ملی را دارند و انتخاب از میان آنها دشوار است. پتانسیل بازیکنان بسیار بالاست و ما هم زمان مناسب برای ارزیابی آنها را در اختیار داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره احتمال صعود ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی 2017 گفت: اگر نسبت به صعود ایران به فینال لیگ جهانی امیدوار نبودم اصلا به ایران نمی‌آمدم. پتانسیل بازیکنان آنقدر بالاست که با تلاش بیشتر می‌توانیم به هدف‌های خود برسیم.

وی در پایان در مورد غیبت شهرام محمودی در فصل جاری تمرینات تیم ملی تصریح کرد: محمودی تصمیم خودش را گرفته و نمی‌خواهد در کنار تیم ملی باشد. وقتی کسی از نظر ذهنی و فیزیکی آماده نیست بهتر است اصرار نکنیم و به او احترام بگذاریم. ولی محمودی هنوز جوان است و قطعا فرصت بازی برای تیم ملی را خواهد داشت. در ضمن لیست بازیکنان ما به فدراسیون جهانی والیبال ارسال شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز