خبرگزاری کار ایران

فرماندار نظرآباد:

هفت کمیته تخصصی بانوان در نظرآباد تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۴۷۰

دومین جلسه شورای هماهنگی امور بانوان و خانواده شهرستان نظرآباد پیرو تشکیل کمیته‌های تخصصی 7 گانه و تعیین اعضای آن به ریاست فرماندار نظرآباد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فلاح نژاد در دومین جلسه شورای هماهنگی امور بانوان و خانواده شهرستان نظرآباد با تاکید بر لزوم حضور بانوان فعال در اجرای این طرح اظهار کرد: باتوجه بر اینکه 7 کمیته تخصصی بانوان در بخش‌های گوناگون به فعالیت خواهند پرداخت باید از توانمندی کلیه بانوان شاخص در حوزه های مختلف اعم از صنعتی، فرهنگی، بانوان خیر، بانوان کارآفرین و... در راستای توسعه روزافزون شهرستان و اجرای بهتر این طرح بهره مند شویم.

وی افزود: همچنین باید افزون بر همکاری با بانوان فعالی که شناخته شده اند، با انتشار فراخوانی از دیگر بانوان مستعد شهرستان نیز که تاکنون استعدادهایشان دیده نشده است دعوت به همکاری نماییم.

فلاح نژاد در ادامه در بیان نام کمیته ها گفت: کمیته های زنان سرپرست خانوار، بانوان فرهیخته، بهداشت_سلامت و روان، مجمع خیرین، اوقات فراغت و ورزش، فرهنگی و اطلاع رسانی و اشتغال و کارآفرینی 7کمیته فعال ما در این کارگروه هستند.

فرماندار نظرآباد در تشریح چگونگی عملکرد کمیته‌ها تاکید کرد: باید اعضای هر 7 کمیته فعال بوده و برنامه ها و ایده های نوینی را ارائه کنند تا شاهد تسریع در رسیدن به اهداف کارگروه و کمیته ها را باشیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما در شهرستان‌مان سرمایه های انسانی ارزشمندی داریم که می‌توان با بهره گیری از هنر، علم و مهارت آنان نظرآباد 9000 ساله را به سمت و سوی پیشرفت بیشتر در بخش های فرهنگی، آموزشی، گردشگری و... هدایت کرد.

شایان ذکر است در جلسه امروز باهدایت و نظارت دقیق فلاح نژاد و ضمن تبادل نظر با کلیه اعضای جلسه، اعضای کمیته ها بطور دقیق  انتخاب وشرح وظایف آنان مشخص گردید.

گفتنی است از این پس کارگروه بانوان وخانواده شهرستان به ریاست فرماندار محترم و طبق شیوه نامه تدوین شده با اقدامات کارشناسی شورای هماهنگی امور بانوان و خانواده و کمیته های تخصصی، پیگیر فعالیت‌های مربوط به امور بانوان وخانواده خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز