خبرگزاری کار ایران

با حضور نمایندگان شاخه جوانان استان‌های مختلف؛

نشست هم‌اندیشی شاخه جوانان حزب اعتماد ملی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۳۶۶

نشست هم‌اندیشی شاخه جوانان حزب اعتماد ملی عصر امروز با حضور نمایندگان شاخه جوانان این حزب از استان‌های مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت نظری رییس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی حزب اعتماد ملی و رییس پیشین شاخه جوانان و دانشجویان این حزب در سخنانی در این مراسم گفت: خیلی خوشحالم که مجددا شاخه جوانان اعتماد ملی فعال شده است. متاسفانه در مقطعی حزب و به طور ویژه شاخه جوانان فعال نبود و این انفعال، خسارت‌هایی را برای همه ما به بار آورد که امیدوارم و مطمئنم از امروز به بعد، رویه متفاوتی خواهد داشت. 

وی با بیان اینکه شاخه جوانان و دانشجویان از قدیم از بقیه ارکان فعال‌تر بوده و به عنوان موتور محرک حزب نقش‌آفرینی کرده و دلیل آن انرژی و انگیزه جوانی است، اظهار داشت: اگر شاخه جوانات فعالیت خود را مجددا با قوت از سرگیرد، این موضوع می‌تواند فارغ از موتور محرک اعتماد ملی، در ترمیم شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان نیز جایگاه حزب که به طور شایسته دیده نشده، لحاظ شود. 

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: به نظر می‌رسد دو جریان در توافقی نانوشته سعی دارند با مهندسی در ترکیب شورای عالی، جایگاه خود را تثبیت کنند. ما بنا نداریم در رابطه با این مطلب منفعل باشیم و قطعا اقدام شایسته را انجام خواهیم داد. اگر در شاخه جوانان فعال‌تر باشیم و موتور محرک حزب روشن باشد، کاری می‌کنیم که کسی نتواند فرزندان کروبی را نادیده بگیرد.

نظری با بیان اینکه در دور جدید که مسئولیت برعهده مازیار بالایی است، معتقدم یک خانه تکانی اساسی در شاخه جوانان است، تصریح کرد: باید از ظرفیت جوانان در باقی ارکان حزب استفاده کنیم و در شاخه، از توان اعضای جدیدتر بهره‌مند شویم تا خون تازه‌ای به شریان‌های حزب وارد شود. معتقدم امروز نوجوانان جامعه مطالبات متفاوتی با نوجوانان زمان ما دارد. اگر نتوانیم نسبت به مطالبات جامعه جوان‌تر درست تصمیم‌گیری کنیم، با چالش جدی مواجه خواهیم بود که امیدوارم در اعتماد ملی با این چالش روبرو نشویم و بتوانیم باهم اتفاقات بزرگی در کشور رغم بزنیم. 

وی ادامه داد: این نشست زمینه خوبی برای کنگره ششم مهرماه است. باید همه در کنار هم تلاش کنیم تا ما، فرزندان شیخ مهدی کروبی، رو سفید از این آزمون بیرون بیاییم.

مازیار بالایی، رییس جدید شاخه جوانان حزب اعتماد ملی در این نشست، ضمن تشریح وضعیت فعلی شاخه جوانان و اعلام برنامه‌های پیش روی این شاخه خاطرنشان کرد: در یکی، دو سال اخیر متاسفانه منازعاتی به وجود آمد که به فضای رسانه‌ای کشیده شد و همه کشور در جریان این موضوعات قرار گرفتند و در نهایت آقای کروبی شخصا ورود کردند و مسئولیت در اختیار آقای حضرتی قرار گرفت. ایشان هم با توجه به تنفیذ مسئولیت‌های دبیرکل، به عنوان قائم مقام، مسئولان شاخه‌ها، کمیته‌ها و دفاتر را با رای اعضای شورای مرکزی تعیین کردند. 

وی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم‌ بتوانم امانتدار شایسته‌ای برای این مسئولیت باشم.

بالایی همچنین نکاتی را پیرامون آخرین وضعیت حزب و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان بیان کرد و ابراز داشت: بار عمده جریان اصلاحات به دوش جوانان است و از من هم خواسته شده تا فعالیت جوانان افزایش پیدا کند و حزب و به‌طور خاص جوانان به جایگاهی که شایسته آن هستند بازگردند.

وی اضافه کرد: به زودی و پس از کنگره مجمع عمومی شاخه جوانان را برگزار خواهیم کرد تا در یک روند دموکراتیک اعضای شاخه جوانان تعیین شوند. 

وی یادآور شد: حزب اعتماد ملی امانت مهدی کروبی در دستان ماست که باید بدون هیچ بدعت و خطایی آن را حفظ کنیم تا به امید خدا به دستان ایشان باز گردانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز