خبرگزاری کار ایران

پرونده ویژه پرسپولیس با علی دایی؛ سرخ‌ها به دست شهریار حذف می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۲۱۵

بگذارید همین اول کار تکلیف یک موضوع را روشن کنیم. اینکه مهلت ای‌اف‌سی به باشگاه‌های بدهکار هنوز تمام نشده و پرسپولیس همچنان فرصت دارد برای رضایت گرفتن از طلبکارانش.

به گزارش ایلنا، فعلا مدارکی که در اختیار فدراسیون گذاشته شده، در کمیته تعیین وضعیت در دست بررسی است و مهلت پرسپولیس و یا هر باشگاه بدهکار دیگری هم وقتی به آخر می‌رسد که نماینده‌های ای‌اف‌سی برای چک کردن مستندات آنها به تهران بیایند.

با این یادآوری، حالا می‌توانیم برویم سر اصل مطلب. جایی که خرده طلبکاران رضایت داده‌اند اما پرسپولیس تنها روزی از حضور در لیگ قهرمانان 2019 آسوده‌خاطر خواهد شد که از شکایت علی دایی و مسعود همامی هم فارغ شده باشد. اتفاقی که هنوز رخ نداده و این‌طور که به نظر می‌رسد، بعید است حالا حالاها رخ بدهد. چرایش هم مشخص است، در این دو سه هفته هیچکس از باشگاه پرسپولیس با علی دایی تماس نگرفته. این البته چیزی است که از زبان وکیل او شنیدیم اما پرسپولیسی‌ها هم تکذیبش نکردند.

حالا پرسش این است که مدیران باشگاه مگر دنبال رضایت گرفتن نبودند؟ یا علی دایی طلبکار نبود که سراغی از او نگرفتند؟ پرسش مهم‌تر اما شاید این باشد که باشگاه میلی به مذاکره نداشته یا دایی که گفته بود فقط با پول نقد راضی می‌شود، خودش را از دسترس پرسپولیسی‌ها دور نگه داشته؟

البته مدیران پرسپولیس برای توافق با او خیلی دویدند اما کاری را که باید، انجام ندادند. درست است که پولی در دست‌شان نبود اما برای نشان دادن حسن نیت‌شان می‌توانستند علی دایی یا وکیلش را به باشگاه دعوت و با او مذاکره کنند و بعد اگر دیدند کوتاه نمی‌آید، دست به دامن فدراسیون و وزارت ورزش شوند.

این عاقلانه‌ترین راهی بود که پرسپولیسی‌ها حاضر به گذر از آن نشدند تا علی دایی که بیشترین پول را از این باشگاه طلب دارد، عصبانی‌تر شود.

فصل بعدی این داستان اما تلخ‌تر هم می‌شود. جایی که گفتند فدراسیون خودش را از دعوای پرسپولیس و دایی کنار کشیده و حتی حاضر به پادر‌میانی نیست.

چیزی که اتفاقا سرمربی سایپا هم در تازه‌ترین حرف‌هایش آن را تایید کرده و گفته هیچ تماسی از فدراسیون نداشته: «اینکه می‌گویند فدراسیون برای حل مشکل من و پرداخت مطالباتم از باشگاه پرسپولیس کاری کرده، واقعیت ندارد. من در این مدت به غیر از آقای نبی با هیچ شخص دیگری صحبت نکرده‌ام، حتی تلفنی. نبی هم چون از دوستان قدیمی من است، با او جلسه‌ای داشتم.»

صحبت‌های بعدی علی دایی هم پاسخی بود به این اتهام که او می‌خواهد مانع حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان شود تا راه را برای بازگشت خودش باز کند: «متاسفم که چنین چیزی را از شما می‌شنوم چون در جامعه، مردم طور دیگری صحبت می‌کنند. فراموش نکنید که علی دایی هیچ‌کاره است. در این ماجرا قانون تصمیم می‌گیرد، نه علی دایی اما علی دایی هم تابع قانون است.

هر اتفاقی بیفتد، قانون آن را رقم زده است. دیدید که من در این دو هفته هم وارد این مسائل نشدم و از هیچ‌چیز خبر ندارم. طرفدار واقعی خودش می‌داند چه کسانی به این تیم خیانت کرده‌اند و فکر نمی‌کنم هواداران واقعی پرسپولیس، حق را به باشگاه بدهند. آنها همه چیز را می‌دانند.

۴ - ۵ سال به ما توهین کردند و اعصابمان را بهم ریختند، حالا طلبکار هم شده‌اند. به نظر من بهترین راه این است که قانون در مورد من و باشگاه پرسپولیس تصمیم بگیرد.»

خلاصه این حرف‌ها یعنی دایی و پرسپولیس دوباره برگشته‌اند روی نقطه صفر. علی دایی کنار نشسته تا به قول خودش قانون حکم کند و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم که گفته بود دیگر نمی‌خواهد روی طلبکاران را ببیند، دنبال واسطه‌ای است که دایی حرفش را بخواند و به حرمت او، دستش را از روی گلوی پرسپولیس بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز