خبرگزاری کار ایران

شرط جدید پیش پای شهریار؛

دایی قراردادش را کم نکند؛ سرمربی خارجی می‌آ‌ید!

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۸۳۱

اعضای هیات مدیره باشگاه به دایی پیشنهاد داده‌اند برای فصل جدید مبلغ قراردادش را کم کند، چراکه گروه جدید نمی‌تواند زیر بار چنین قراردادهای سنگینی برود و برای فصل جدید سیاست جدیدی را اتخاذ کرده‌اند…

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس شب گذشته در برنامه ۹۰ با صراحت اعلام کرد علی دایی همچنان سرمربی سرخ‌پوشان تهرانی خواهد بود، اما به نظر می‌رسد شکاف عمیقی بین هیات‌مدیره جدید باشگاه و علی دایی برای ادامه همکاری وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قرارداد علی دایی و پرسپولیس ۳ ساله است و طبق آنچه بین محمد رویانیان و شهریار امضا شده، مبلغ قرارداد دایی با پرسپولیس ۲ میلیارد تومان برای فصل جدید است و با احتساب ۷۰۰ میلیون تومان مالیات که باشگاه باید پرداخت کند، حضور دایی در فصل جدید برای پرسپولیس ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آب می‌خورد.

البته رویانیان برای فصل سوم حضور دایی در این تیم پایتخت‌نشین قراردادی۲ میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومانی با دایی منعقد کرده و با اضافه شده ۸۵۰ میلیون تومان مالیات، حضور دایی در فصل آینده ۳ میلیارد و صد میلیون تومان برای پرسپولیس تمام خواهد شد.

با وجود اینکه مهدی تاج رئیس سازمان لیگ اعلام کرده بازیکنان و مربیان باید مالیات قراردادشان را خودشان پرداخت کنند، اما این قراردادی که رویانیان با دایی امضا کرده، مربوط به گذشته است و حضور دایی در پرسپولیس هزینه بسیار سنگینی برای باشگاه خواهد داشت.

از نخستین جلسه هیات مدیره پرسپولیس خبر می‌رسد که اعضای هیات مدیره به شدت با مبلغ قرارداد سنگین دایی مشکل دارند و حتی از طریق مدیرعامل به علی دایی پیشنهاد داده‌اند برای فصل جدید مبلغ قراردادش را کم کند، چراکه گروه جدید نمی‌تواند زیر بار چنین قراردادهای سنگینی برود و با توجه به بدهی‌های بالایی که این باشگاه از گذشته یدک می‌کشد، برای فصل جدید سیاست جدیدی را اتخاذ کرده‌اند تا هزینه‌های باشگاه را کاهش دهند.

طبق شنیده‌ها حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این جلسه اعلام کرده اگر دایی برای فصل جدید حاضر شود با یک میلیارد تومان کار کند که با وی ادامه خواهند داد و در غیر این صورت یک مربی خارجی استخدام خواهند کرد.

اتفاقات جلسه دیروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که ادامه کار دایی در پرسپولیس مستلزم اتفاقات خاصی است و اگر او نتواند با شرایط هیات مدیره جدید کنار بیاید، باید به فکر کار در تیم دیگری باشد و پرسپولیس هم با یک مربی خارجی وارد فصل جدید شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز