خبرگزاری کار ایران

فرماندار نظرآباد تاکید کرد:

لزوم حمایت از کارآفرینان و رفع موانع تولید شرکت‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۱۳۳

فرماندار شهرستان نظر آباد، گفت: در راستای حمایت از تولید کنندگان و رفع موانع تولید، درصد قابل توجهی از کارخانه های قطعه ساز شهرستان از حمایت "ایران خودرو" برخوردار می شوند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فلاح نژاد در بازدیدی که از واحدهای تولید شهرستان نظرآباد داشت، اظهار کرد: رفع موانع تولید شرکت ها بسیار ضرورت دارد که در همین راستا و بنا به اهمیت این موضوع در 7 ماه گذشته 3 بار افتخار میزبانی از استاندار محترم البرز را در شهرستان نظرآباد برای تشکیل جلسه رفع موانع تولید استان داشته ایم.

وی افزود: خوشبختانه با رایزنی های انجام شده درصد قابل توجهی از مطالبات کارخانه های قطعه‌ساز شهرستان همچون محور خودرو از ایران خودرو نیز در راستای حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع آنان دریافت گردیده و مابقی آن نیز با تداوم پیگیری ها انجام خواهد شد.

فرماندار نظرآباد در خاتمه با اشاره بر اینکه موضوع نقدینگی و مواد اولیه از اصلی ترین مشکلات شرکت ها می باشد بیان کرد: در تلاشیم تا در راستای حمایت از تولید ملی این مشکلات صنعتگران مرتفع گردد و به حمدالله از همین رو شهرستان نظرآباد با تلاش، تعامل و همت مضاعف توانسته رتبه اول اعطای تسهیلات (سامانه کارا) به تولیدکنندگان و کارآفرینان در استان البرز را کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز