خبرگزاری کار ایران

نظر جالب رئیس کمیته داوران درباره قضاوت بازی پرسپولیس و نساجی

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۰۸۶

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد بر اساس گزارش ناظر داوری مسابقه پرسپولیس و نساجی هیچ اشتباه تاثیرگذار داوری در این بازی روی نداده است.

به گزارش ایلنا، فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد بر اساس گزارش ناظر داوری مسابقه پرسپولیس و نساجی هیچ اشتباه تاثیرگذار داوری در این بازی روی نداده است.

اصفهانیان با بیان این مطلب گفت:با توجه به گزارشی که از ناظر داوری بازی روز چهارشنبه دریافت کردیم ، تیم داوری در این مسابقه عملکرد خوبی داشته و باید بگویم شاهد هیچ اشتباه تاثیرگذاری از جانب تیم داوری بر اساس این گزارش نبوده ایم.
اصفهانیان در ادامه گفت: البته بررسی دقیق تر فیلم بازی در هفته جاری مثل تمامی مسابقات دیگر انجام خواهد شد اما به طور کلی شاهد داوری خوبی در این بازی بوده ایم و باشگاهها هم مطابق معمول اگر اعتراضی به داوری داشته باشند طبق روال همیشگی می توانند اعتراضات خود را به شکل مکتوب و رسمی اعلام کنند تا رسیدگی لازم صورت پذیرد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص برخی اعتراضات صورت گرفته در این بازی به عملکرد داوران اضافه کرد: بروز چنین رفتارهایی در طول بازی شایسته نیست. من فکر می کنم از جانب مربیان هر دو تیم شاهد برخوردهای غیر حرفه ای در طول مسابقه بودیم. البته مربی به دنبال نتیجه گرفتن تیم خودش است و در برخی موارد ممکن است دچار اشتباه شود اما مربیان ما نباید فراموش کنند که این اعتراضات سکوها را ملتهب می کند و طبیعتا فشار مضاعفی به داور وارد می کند که رفتار درست و حرفه ای نیست. انتظار ما این است که مربیان محترم با آرامش در کنار زمین کار خودشان را دنبال کنند و اگر هم اعتراضی دارند به شکل مستند و قانونی اعلام نمایند. طبیعتا به این اعتراضات هم رسیدگی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز