خبرگزاری کار ایران

اصفهانیان: داور به اشتباه یک پنالتی به سود فولاد اعلام کرد/ اخراج بازیکن ذوب آهن کاملا درست بود

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۳۸۶

رئیس کمیته داوران گفت: کلیه مسابقات توسط تیم آنالیز کمیته داوران بررسی و به دقت آنالیز می‌شود و اگر داوری اشتباه قضاوت کرده است، طبق آیین‌نامه با داوران رفتار خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در هفته چهارم لیگ برتر گروه آنالیز داوری متشکل از رضا غیاثی و حسین عسگری امروز جلسه ای را برگزار کردیم و فیلم بازیها را به همراه گزارش ناظران بازبینی و بررسی کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: هیات بازبینی با توجه به گزارش ناظران و فیلم بازیها، تمام صحنه ها را ارزیابی کرد و در نهایت داوران ما در دو بازی اشتباهات تاثیرگذار  داشتند. در دربی خوزستان متاسفانه داور بازی باید 2 خطای پنالتی به سود صنعت نفت آبادان و یک خطای پنالتی برای تیم استقلال خوزستان اعلام می کرد.

اصفهانیان افزود: در دیدار نساجی و فولاد، داور به اشتباه یک پنالتی به سود فولاد خوزستان اعلام کرد، که این خطا پنالتی نبود و متاسفانه داور به اشتباه اعلام پنالتی کرده است.

رئیس کمیته داوران درباره اظهارنظر مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: تصمیم داور مبنی بر اخراج بازیکن ذوب آهن کاملا درست و صحیح بوده است و اینکه داور می بایست یک پنالتی به نفع تیم سپاهان می گرفت. با توجه به اینکه برخی از کارشناس داوری معتقدند که محسن مسلمان خطا نکرده است و گل بعد از این خطا به ثمر رسیده است، بعد از آنالیز کاملا مشخص شد که تصمیم داور درست بوده است.

وی در پایان افزود: کلیه مسابقات توسط تیم آنالیز کمیته داوران بررسی و به دقت آنالیز می‌شود و  اگر داوری اشتباه قضاوت کرده است، طبق آیین‌نامه با داوران رفتار خواهیم کرد. ما سعی می کنیم با تذکر و راهنمایی های لازم اشتباهات را تقلیل دهیم و نقاط قوت را افزایش دهیم تا در قضاوت های بعدی داوران عملکرد بهتری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز