خبرگزاری کار ایران

من و پرسپولیس برای خیلی‌ها مزاحم هستیم!

برانکو: داور پنالتی به نفع ما را نگرفت / از هیچ کس کمک نمی‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۰۰۲

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از برتری برابر نساجی اعلام کرد رضا کرمانشاهی می‌توانست دقیقه 3 بازی پنالتی را به سود سرخپوشان اعلام کند.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از پیروزی شاگردانش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: به بازیکنانم بابت پیروزی تبریک می‌گویم. از تماشاگران تشکر می‌کنم. یک بار دیگر نشان دادیم که باید فقط روی خودمان حساب کنیم. می‌دانستیم بازی سختی در انتظار ماست. نساجی تیم خوبی است و قبل از بازی با الدحیل مهم ترین مسئله بازی امروز بود که پیروز شدیم.

او ادامه داد: می‌دانستیم که بیرانوند و بشار را در اختیار نداریم. دوباره به بازیکنانم تبریک می‌گویم که برنده شدند و می‌شد قاطعانه تر باشد چون شانس‌های زیادی ایجاد کردیم. به جای اینکه بازیکن چند گل فاصله داشته باشد دو بر یک تمام شد. فردا در تمرین خواهیم دید که پس از بازی سنگین امروز وضعیت چگونه خواهد بود.

برانکو درباره اینکه بازی با حواشی همراه بوده و باشگاه می‌توانست درباره ماجرای جاسوس در تمرینات نساجی برخورد قاطعانه‌ای داشته باشد، گفت: در مورد این مسئله این وظیفه ما نیست. تیم ها رفتار ورزشی و غیرورزشی دارند؛ واضح بگویم من و پرسپولیس برای خیلی‌ها مزاحم هستیم! همه دوست دارند بیایند و پرسپولیس را ببرند. این حق آنهاست که بجنگند. اما وقایع اینچنینی فرق می‌کند. متاسفانه در مقایسه با تیم های دیگر برای ما اینچین نیست. آن چیزی که مشخص است پرسپولیس بر چهار اصل جنگ، تلاش کردن، مسابقه جوانمردانه و احترام به حریف است.

برانکو در پاسخ به این سوال که وضعیت بشار رسن چگونه است و او به بازی مقابل الدحیل می‌رسد یا خیر، گفت: متاسفانه ایشان در بازی با کویت در دقیقه 35 به دلیل مصدومیت تعویض شد. وضعیت خوب نیست حالا تا دوشنبه زمان زیادی هست و بررسی می‌کنیم. حیف می‌شود اگر او را در اختیار نداشته باشیم و با سرمربی تیم ملی که صحبت کردم، می‌گفت خوب بازی کرده بود. روزانه دو مرتبه برای درمان تمرین می‌کند ما امیدوار هستیم اما وضعیت جالب نیست.

دقایق آخر بازی با ورود مصلح سیستم عوض شد، برانکو در واکنش به این سوال گفت: بله آقای ماهینی از ناحیه پا احساس ناراحتی می کرد و از طرفی مهم ترین بازی ما مقابل الدحیل خواهد بود و سعی کردم ایشان را برای بازی بعدی حفظ کنم. 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه از روند داوری اعتراض داشته گفت: شما در مورد داوری چه فکری میکنید؟ پنالتی بود یا نه؟ من هم باید صحنه را دوباره ببینم. من مربی هستم و هر روز در حال داوری هستم. داوری خوب و بد برای آماده کردن بازیکنان در این صحنه ها  نیاز است. قطعا مربی ها می توانند به راحتی قضاوت کنند، فکر می کنم دقیقه سوم پنالتی به نفع ما بود.

برانکو در پاسخ به این سوال که منظور او از دشمنان پرسپولیس چه کسی است، اظهار داشت: مهاجمان شرایطی دارند که برخی اوقات گل نمی‌شود. علیپور تا به حال سه گل زده، مسئله فرق می‌کند که نتواسنته بیشتر گلزنی کند، برای علیپور بهتر است که توپ را به اوت بزند تا فرصت گل به وجود نیاورد. البته در تمرینات روی این مسئله زیاد کار می‌کنیم. امروز حدود 8 موقعیت گل داشتیم، طبیعی است که همه آماده اند برای قهرمانی آماده هستند، همه وقتی مقابل قهرمان بازی می‌کنند دنبال برتری هستند و رفتار ورزشی هست اما به روش ورزشی بیایند نه از طریق چه کسی و کجا. به همین دلیل ناراحت بودم. ما از کسی کمک نمی‌خواهیم، و تمام این دو سه سال اخیر به هر ننتیجه ای رسیدیم با تلاش خودمان است. نمی‌خواهم آنالیز کنم اتفاقاتی که سال اخیر به وجود آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز