خبرگزاری کار ایران

برانکو: هفته‌های بعد هم تیم‌ها مقابل ما دفاعی بازی می‌کنند / وقتی حریف وقت تلف می‌کند کاری از دست ما ساخته نیست

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۶۰۷

سرمربی پرسپولیس از اینکه سه اتیاز دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان توسط شاگردانش کسب نشده ابراز تاسف کرد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از توقف پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: ناراحت و غمگین هستیم که نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. به خاطر امتیازها و البته هواداران‌مان ناراحت هستیم. هواداران 90 دقیقه ما را تشویق کردند و به کسب سه امتیاز امیدوار بودند. ما انتظار این بازی را داشتیم که تیم حریف بسته بازی کرده و باتعصب و انگیزه ظاهر شود.

او ادامه داد: کلید این بازی زدن گل اول بود، اما متأسفانه به موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، واکنش خوبی نداشتیم، دقت نکردیم و به گل نرسیدیم. این پدیده جدیدی نیست و در بازی هفته قبل مقابل استقلال خوزستان اینگونه بود. امروز هم اتفاقات هفته گذشته رخ داد و در هفته‌های آینده هم تیم‌های دیگر مقابل ما به این شکل بازی خواهند کرد. باید دقت کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.طبیعی است که نمی‌توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم. آنها شوق و انگیزه و تعصب لازم را در بازی به خرج دادند، اما همیشه در بازی‌ها اشتباهات تکنیکی، تاکتیکی و حتی اشتباهات ارزیابی وجود خواهد داشت.

برانکو خاطرنشان کرد: بازهم یک طرف قضیه این است که ما گل نخوردیم، چون حتی در این‌طور بازی‌ها می‌توان باخت. همچنین تمرکزمان حفظ شد و اجازه ندادیم حریف دروازه ما را با خطر مواجه کند. قطعاً در خط حمله نیز دنبال بهترین راه‌حل‌ها خواهیم بود.

برانکو در واکنش به این سوال که نفتی‌ها ضد فوتبال بازی کردند و اغلب اوقات روی زمین می‌افتادند، گفت: طبیعی است، وقتی زمان می‌گذرد و نتیجه به نفع ما نیست بازیکنان تمرکزشان را بیشتر از دست می‌دهند و عصبی‌تر می‌شوند اما مسئله مهم این است که توانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم. اجازه ندادیم حریف خطری روی دروازه ما ایجاد کند و همین‌طور که گفتم می‌توان در خیلی بازی‌های دیگر انتظار این صحنه‌ها را داشت.

سرمربی سرخپوشان افزود: وقتی بازیکن حریف روی زمین می‌خوابد، وقت تلف می‌کند و داور بازی را متوقف کرده، کاری از دست ما ساخته نیست و نمی‌توانیم تأثیرگذار باشیم. ما این اتفاقات را هم پیش‌بینی کرده بودیم، اما خب این مربوط به داور می‌شود که تشخیص دهد آیا واقعاً مصدومیت جدی رخ داده است یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز