خبرگزاری کار ایران

نمازی: برای جبران شکست انگیزه داریم/ بی عدالتی بزرگی علیه ذوب آهن شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۹۴۳

سرمربی ذوب آهن درباره دیدار با پدیده صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امید نمازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده مشهد در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با تسلیت ایام محرم گفت: فردا مقابل تیمی بازی داریم که در دیدار آخر برابر آنها شکست خورده‌ایم. بازیکنان انگیزه بسیار بالایی دارند که این نتیجه را جبران کنند و در جام حذفی با موفقیت به پیش ببریم.

وی در مورد کنار گذاشتن مسعود حسن‌زاده از لیست ذوب‌آهن عنوان کرد: حسن‌زاده از روزی که به ذوب‌آهن ملحق شد مصدوم بود که این مصدومیت هیچ‌وقت از ذهن نرفت و در نهایت تصمیم گرفتیم او را از ذوب‌آهن کنار بگذاریم. رضا حبیب‌زاده که با مصدومیت فک روبه‌رو شد تا یکی دو هفته دیگر نمی‌تواند بازی کند اما ادی هرناندز، محمدرضا حسینی و فرناندز را در اختیار داریم و انشاءالله با بهترین استفاده از همین بازیکنان نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: هر چه بیشتر جلو می‌رویم از تیم‌ها شناخت بیشتری پیدا می‌کنیم که به کسب نتایج بهتر کمک خواهد کرد.

نمازی در مورد مشکلات داوری و اعتراض ذوب‌آهن به این موضوع گفت: از فصل گفتم که در مورد داوری صحبت نمی‌کنم اما وقتی در تعطیلات لیگ تمام بازی‌های ذوب‌آهن را یکی‌یکی بازبینی و مرور کردم متوجه شدم که بی‌عدالتی بزرگی نسبت به ذوب‌آهن انجام شده است؛ امیدوارم این بی‌عدالتی جایی متوقف شود و در زمین به حقمان برسیم. مربی هستم که دوست ندارم بهانه‌گیری کنم و تا الان یک جمله در مورد داوری حرف نزدم اما داوران نباید در سرنوشت بازی‌ها تأثیرگذار باشند. در بازی با استقلال همه کارشناسان می‌گفتند وریا غفوری به دلیل خطا روی حبیب‌زاده باید کارت قرمز می‌گرفت اما این اتفاق نیفتاد و مطمئنم نتیجه بازی چیز دیگری رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: بازی با پدیده در دقیقه 90 پنالتی صددرصد ما را نگرفتند و این امتیازهای حساسی که از دست می‌دهیم روحیه بازیکنان را تضعیف می‌کند. آقای اصفهانیان گفته بود در بازی با سپاهان پنالتی این تیم گرفته نشده اما وقتی در بازی با پدیده خطای پنالتی صددرصد روی بازیکن ما اعلام نشد؛ نه برنامه 90 به آن پرداخت و نه اصفهانیان اشاره به آن کرد! امیدوارم در ادامه داوری‌ها بهتر شود و هر تیمی که با این ناعدالتی‌ها روبه‌رو بوده این اتفاق دیگر برایش نیفتد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد مصدومیت محسن مسلمان و آیا به بازی فردا می‌رسد یا خیر، گفت: مسلمان از ناحیه همسترینگ مصدوم بود و دو بازی گذشته را از دست داد اما در بازی فردا می‌توانیم از او استفاده کنیم.

نمازی در مورد استفاده از سیستم چرخشی در بازی‌های لیگ و جام‌حذفی و اینکه فردا از محمدباقر صادقی درون دروازه استفاده می‌کند یا رشید مظاهری افزود: در مورد ترکیب اصلی که صحبتی نمی‌کنم اما فردا به بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند فرصت بازی خواهیم داد اما به این یک دروازه‌بان در لیگ بازی کند و دیگری در جام حذفی اعتقادی ندارم و معتقدم هر 3 دروازه‌بان ما باید آماده باشند.

وی در مورد قرعه تیمش و رویارویی با تیم لیگ برتری پدیده گفت: اگر بخواهیم قهرمان جام حذفی شویم باید همه تیم‌ها را ببریم و فرصت خوبی است که یک تیم لیگ برتری را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه ذوب‌آهن فوتبال مالکانه‌ای ارائه می‌دهد و از نظر تعداد پاس جزء تیم‌های خوب لیگ است اما علاوه بر ضعف در گلزنی در کسب نتیجه چندان موفق عمل نکرده اظهار داشت: این را قبول دارم. در 6 بازی گذشته از این نظر از حریفان بهتر بودیم اما در برخی مسابقات نتایج را از دست داده‌ایم که یک دلیل آن اشتباهات داوری بوده است اما دلیل دیگر این است که موقعیت زیادی ایجاد نمی‌کنیم مثلا در بازی با سایپا موقعیت خیلی کمی داشتیم که در حال حاضر روی این موضوع کار می‌کنیم. در بازی با سایپا 5،6 موقعیت خیلی خوب داشتیم اما بازیکنان ما بدون اینکه تحت فشار باشند این موقعیت‌ها را از دست می‌دادند که باید روی این موضوع کار کنیم. این را هم در نظر بگیرید که حسن‌زاده مصدوم و از لیست خارج شد. مرتضی تبریزی را به استقلال فروختیم و با مصدوم شدن حبیب‌زاده عملا 3 مهاجم خود را از دست دادیم. قصد داریم یک بازیکن باکیفیت به خدمت بگیریم اما نمی‌خواهیم با هر بازیکنی قرارداد ببندیم و در تلاش هستیم یک بازیکن با کیفیت به خط حمله خود اضافه کنیم. باید به تیمی تبدیل شویم که ابتدا گل نمی‌خورد و سپس گل می‌زند و به این صورت دیگر نتایج را از دست نخواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز