خبرگزاری کار ایران

ادعای مسئول چمن ورزشگاه اتحاد درباره حیله اونای امری برای غلبه بر پپ گواردیولا!

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۵۱۹

یکی از دست اندرکاران ورزشگاه خانگی تیم فوتبال منچسترسیتی ادعا کرد سرمربی توپچی ها از ترفندی بی حاصل برای شکست دادن همتای اسپانیایی اش استفاده کرده است.

به گزارش ایلنا، مسئول چمن استادیوم اتحاد، ورزشگاه خانگی تیم منچسترسیتی اعتراف کرد که اونای امری سرمربی توپچی ها پیش از بازی هفته اول تیمش در فصل جاری لیگ برتر مقابل منچسترسیتی به مسئولان نگهداری از چمن ورزشگاه امارات گفته بوده که به چمن ورزشگاه آب ندهند تا کار حریف برای نگه داشتن توپ روی زمین سخت شود.

آرسنال در هفته اول لیگ برتر میزبان منچسترسیتی بود و با وجود ترفندی که امری فکر می کرد کار حریف را سخت خواهد کرد، با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد. لی جکسون مسئول چمن ورزشگاه اتحاد فاش کرد که پیش از آن بازی با وجود گرمای شدید هوا در شهر لندن، به چمن ورزشگاه آب داده نشده هر چند او با بررسی وضعیت چمن قبل از آغاز بازی متوجه این موضوع شده و آن را به اطلاع پپ گواردیولا رسانده است.

جکسون گفت: "بعد از ۲۰ سال که یک نفر هدایت آرسنال را برعهده داشت (آرسن ونگر)، این تیم برای اولین بار پیش از یک بازی یا بین دو نیمه به چمن ورزشگاه آب داد که این تصمیمی کاملاً غیرعادی است، البته این تصمیم در نهایت به نفع خود آرسنالی ها تمام نشد."

جکسون افزود: "توجه پپ به جزئیات بازی استثنایی است، چیزی که من قبلاً هرگز نظیرش را ندیده‌ام. بسیاری از مربیان امروزه میخواهند که تیم‌شان روی چمن مرطوب و کوتاه بازی کند چون توپ سریعتر حرکت میکند اما یادم هست که تونی پولیس در استوک سیتی نظر دیگری داشت. زمانی که او سرمربی استوک بود، وقتی به زمین که میرفتی، چمن آنقدر بلند بود که پای خودت را نمیدیدی."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز