خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

دشمن امید مردم و ساقط کردن ارزش پول ملی را هدف گرفته است

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۲۱۹

استاندار مازندران با بیان این نکته که امروز آخرین نسخه عملیات دشمن ساقط کردن امید مردم و کم کردن ارزش پول ملی کشور است، گفت: همه باید هوشیار باشیم و در جهت قوام اقتصادی کشور تلاش کنیم. ‎

به گزارش ایلنا از آمل،محمد اسلامی در جمع فرماندهان دوران دفاع مقدس در آمل افزود: دشمن در اتاق راهبردی خود به این نتیجه رسیده تنها چیزی که می تواند موثر واقع شود جدا کردن مردم از انقلاب است و این برنامه را با جنگ اقتصادی هدف گذاری کرد.

وی ادامه داد: دشمن فکر می کند که با این اقدام ارزش پول ملی ما را پایین آورده و اگر چند برنامه دیگر اجرا کند به مقصود خود می رسد.

اسلامی با بیان اینکه دشمن معتقد است که با چند گام و در سایه جنگ اقتصادی نظام را در سه ماه ساقط می کند، بیان داشت: امروز همه ما در یک آزمون مستمر به سر می بریم، اینکه تا چه اندازه هوشیاریم و وظایف خود را در هر زمانی یادآوری و به آن عمل می کنیم.

استاندار مازندران بیان داشت: همانگونه که در دفاع مقدس زمزمه می کردیم که تا زنده ایم، رزمنده ایم امروز هم در راه دفاع از انقلاب و ارزشهای آن ایستاده ایم.

اسلامی ادامه داد: اهداف دشمن از راه اندازی هشت سال جنگ اشغال خاک نبود بلکه این بود که دین محمدی در ایران اسلامی حاکم نباشد.

وی توضیح داد: بدانید برنامه های استکبار و محیط عملیاتی اش به طور مستمر تغییر می کند ولی ماهیت آن که ساقط کردن انقلاب اسلامی است ،تغییر نمی کند.

مقام عالی دولت در استان تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس باید زنده نگه داشته شود، چراکه آن چیزی که دفاع مقدس را به پیروزی رساند معنویت و از خودگذشتگی رزمندگان، توکل به خدا، خلاقیت، نبوغ و فرصتی بود که جوانان ما به ابداعاتی دست زدند که در هیچ کتاب نظامی دیده نمی شود.

وی گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره فرهنگی و نظامی دفاع مقدس یک تکلیف همگانی است و این گردهمایی کمک می کند که این نسل همدیگر و ارزش های آن دوران را حفظ کنند.

اسلامی با هشدار مجدد مبنی بر اینکه دشمن می خواهد دولت را از ایفای نقش در حوزه اقتصاد خارج کند و اتاق فرمان اقتصادی را در دست بگیرد،گفت: بدانید با هوشیاری و حضور در صحنه مردم و ایفای نقش از سوی همه ما از این مرحله عبور خواهیم کرد.

وی بیان داشت: دشمنان نقشه خود برای کم رنگ کردن جشن انقلاب را به گور خواهند برد و مردم ما با ایمان خود در صحنه هستند و شعارشان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز