خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام:

بازارچه مرزی دهلرانی ظرفیتی مهم درجهت رونق اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۶۸

بازارچه مرزی چمسری تصویب شده است ومردم نیز باید در این زمینه تلاش و پیشگام باشند.

محمد رضا مروارید در دیدار با مردم مرزدار موسیان در مسجد این شهر گفت: بازارچه مرزی چمسری تصویب شده است ومردم نیز باید در این زمینه تلاش وپیشگام باشند.

به گزارش ایلنا وی افزود: با توجه به تردد زوار از مرزهای استان ایلام تلاش‌ها وپیگیری‌ها برای تبدیل این بازارچه به مرز رسمی ادامه دارد. استاندار ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازارچه مرزی دهلران وآمادگی استان برای هرگونه پیگیری اظهارکرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر این مرز رسمی شود تا بازارچه مرزی دهلران نیز شکل رسمی به خود بگیرد.

مروارید ادامه داد: دهلران وبویژه بخش موسیان از ظرفیت‌های خوبی در بخش نفت وگاز وکشاورزی برخوردار است که تاکنون نیز اقدامات خوبی در این بخش انجام شده است.

وی با اشاره به کارهای خوبی مثل پتروشیمی، پالایشگاه وسایر پروژه‌ها در بخش موسیان گفت: دهلران در آینده نزدیک یکی از مراکز نفتی وپتروشیمی خواهد شد.

استاندار ایلام سوابق مردم مرزنشین دهلران وبویژه مردم موسیان در دوران دفاع مقدس یادآور شد وگفت: مردم این دیار جنگ وبازسازی وتلاش برای اقتصاد را باهم تجربه کردند.

مروارید تاکید کرد: مردم موسیان باید موسیان را آبد کنند و با استفاده ازظرفیت‌های موجود رونق اقتصادی منطقه را بیش از پیش فراهم کنند.

استاندار ایلام ومعاون سیاسی امنیتی استاندار، نماینده مردم حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار وامام جمعه دهلران در بدو ورود به شهر موسیان با حضور در مزار شهدای گمنام با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز