خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات والیبال مازندران:

والیبال مازندران روزهای پرافتخاری را سپری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۷۶۸

رئیس هیات والیبال مازندران گفت:والیبال مازندران روزهای پرافتخاری را سپری می‌کند.

به گزارش ایلنا از ساری،میلاد تقوی،رئیس هیات والیبال مازندران،در جمع خبرنگاران با اعلام  اینکه والیبال مازندران سال خوبی را سپری کرده است،گفت: مقام اول و دومی نونهالان، سومی نوجوانان، قهرمانی جوانان و سومی امیدها، امسال توسط والیبالیست‌های مازندرانی کسب شد.

وی با عنوان اینکه در رقابت‌های دسته یک در بخش مردان در رده نوجوانان قهرمان، جوانان سوم و امیدها نیز سوم شدیم، افزود: همچنین در بخش بانوان در رده نوجوانان چهارم، جوانان سوم و همچنین کاپ اخلاق را نیز کسب کردیم.

رئیس هیئت والیبال مازندران با تقدیر از تلاش های خانواده ورزش والیبال مازندران با بیان اینکه داستان خانه والیبال پرحاشیه و تبدیل به داستان راستان شده است گفت: هنوز اتفاقی در این زمینه نیفتاده است اما همچنان نسبت به احداث این خانه امیدوار هستیم.

وی در شایعه اختلافات با اداره کل ورزش و جوانان با عنوان اینکه هیئت والیبال دارای ۱۵ هزار بیمه شده ورزشی و ۱۸۰ کانون است گفت: هیأتی که حدود ۱۵ هزار بیمه‌شده، بیش از ۱۸۰ کانون، چندین ملی‌پوش در رده‌های مختلف و همچنین ۱۱ کاپ از ۱۲ مسابقه را دارد، متأسفانه جایگاه مورد انتظار را نزد مدیران اداره‌کل ندارد.

رئیس هیأت والیبال مازندران با اعلام اینکه نخستین روزی که هیأت والیبال را تحویل گرفتم، این هیأت فاقد هر گونه دفتر و بایگانی اداری بود، تصریح کرد: هیأت با رتبه ۲۳ کشوری به ما واگذار شد اما در حال حاضر در دو سال اخیر مدافع عنوان هیأت برتر در کشور هستیم.

این مسؤول در ارتباط با توجه به رده‌های پایه عنوان کرد: برنامه های بلند مدت برای توسعه این بخش پایه ریزی شده است و امسال خوشبختانه به کیفی سازی در ورزش والیبال رسیده ایم.

تقوی ادامه داد: برای نخستین‌بار در طول تاریخ مازندران مسابقات رده نونهالان بانوان را در استان برگزار کردیم که ۵۰ تیم از سراسر استان در این رقابت‌ها شرکت کردند.

رئیس هیئت والیبال مازندران با اشاره به اینکه احتمال عدم شرکت تیم کاله جوان در لیگ برتر وجود دارد گفت: هنوز به غیر از کاله تیم دیگری به صورت جدی برای حضور در لیگ اعلام آمادگی نکرده اند اما نباید نگران باشیم زیرا امسال نمی خواهیم کیفیت را فدای کمیت کنیم.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز