خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم کاله جوان:

تیمی کاملا بومی را روانه لیگ دسته اول میکنیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۳۵

تیم کاله جوان طبق سیاست هایی که امسال در پیش گرفته از بازیکنان بومی استان در این تیم استفاده میکنیم و تیمی کاملا بومی را روانه لیگ دسته اول میکنم.

حسین کاظمی هدایت تیم کاله جوان را برعهده دارد و تمرینات آماده سازی خود را برای حضور قدرتمندانه در لیگ دسته اول باشگاه های کشور را آغاز کرده است گفتگویی با سرمربی جوان این تیم ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید.

سرمربی تیم کاله جوان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آمل گفت: شش سال سابقه مربیگری در تیم کاله جوان رادارم که چهارمین سال حضورم در تیم کاله جوان را تجربه می کنم.

وی افزود در این چهار سال توانستم مقام های سوم، پنجم و سال قبل هم با تیم بسیار جوانی که داشتم توانستیم رده دهم جدول قرار بگیریم.

مربی جوان این تیم گفت: تیم کاله جوان طبق سیاست هایی که امسال در پیش گرفته از بازیکنان بومی استان در این تیم استفاده میکنیم و تیمی کاملا بومی را روانه لیگ دسته اول میکنم.

کاظمی ادامه داد: یکی از هدف های تیم کاله۸ جوان این است که بسیاری از بازیکنان های مازند رانی بتوانند همانند رحمان تقی زاده و مهدی حسینی به تیم ملی والیبال ایران راه پیدا کنند.

حسین کاظمی با اشاره به اینکه همه تیم هایی که اعلام آمادگی در لیگ دسته اول را کرده اند تیم خوبی را وارد لیگ برتر میکنند، افزود: تیم های اردکان، مشهد، ارومیه و نیشابور بازیکن های خوبی را جذب کرده اند و جزو مدعیان لیگ دسته اول هستند.

وی با بیان اینکه از اواخر مرداد ماه تمرینات این تیم آغاز شده است، خاطرنشان کرد: به مدت بیست روز تست گیری تیم کاله جوان برگزار شد و بازیکن های جوان زیادی وارد تیم شدند که متاسفانه در تست های آخر بعضی از آن ها از لیست ما خط خوردند و کسانی که توانایی حضور در تیم کاله جوان را داشتند انتخاب کردیم.

سرمربی تیم کاله جوان اضافه کرد: نسبت به سال های گذشته تیمی بسیار با تجربه را در اختیار دارم و بازیکن های خوبی را جذب کرده ایم.

وی در پایان متذکر شد: امیدوارم امسال بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و مثمر ثمر واقع شویم و در پایان جاداره از بهمن سلیمانی مدیر عامل باشگاه کاله به صورت ویژه تشکر کنم که زحمت های زیادی برای ورزش استان بخصوص والیبال شهرستان آمل کشیده اند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز