خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور خبر داد:

بازار مجازی تعاونگران راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۶۵۷

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور از راه اندازی بازار مجازی تعاونگران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،مهدی حسین نژاد امروز در همایش تجلیل از تعاونی های برتر استلن مازندران با بیان اینکه تشکیل یک تعاون ،کارآفرینی است اظهار داشت: بخش تعاون می‌تواند برای رفع نیاز کشور نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی ،انبارداری و مدیریت اداری از جمله فرآیندهای تشکیل کارآفرینی است افزود: نداشتن ایده در تعاونی ها بزرگترین علت شکست تعاونی ها محسوب می شود.

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور به وجود بیش از 7 هزار تعاونی در مازندران اشاره کرد و ایجاد تعاونی جدید ضرورت ندانست و گفت: بایستی در جهت تقویت و توانمندی تعاونی های موجود تلاش کرد.

وی نداشتن بازار را عمده ترین مشکل تعاونی های کشور برشمرد و گفت: تعاونی ها باید نیازهای جامعه را احصاء کرده و بر اساس نیازهای جامعه و بازار تولید داشته باشند.

حسین نژاد از راه اندازی بازار مجازی برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: این بازار با برگزاری سمینار بین المللی آسیا و اقیانوسیه آذر ماه در ایران افتتاح می شود.

وی افزود: شرکت ها وتعاونی ها می توانند محصولات خود را در این بازار بصورت مستقیم عرضه کنند.

حسین نژاد با تاکید بر توانمند سازی تعاونی ها تصریح کرد: تعاونی ها تسری‌بخش عدالت اجتماعی هستند بنابراین بایستی موانع پیش روی آنها برداشته و تسهیل گری شود.

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور تسهیل روند سرمایه‌گذاری‌ها در بخش تعاون و پذیرش ریسک سرمایه‌گذاری‌های حاصل از اجرای پروژه‌ها را از مهمترین اهداف صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون اعلام کرد.

 در پایان این مراسم از تعاونی های برتر استان در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز