خبرگزاری کار ایران

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان نمود:

آموزش ۳۰۰ مربی در طرح پیمان برای مقابله با آسیب های اجتماعی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۶۳۹

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: اولین دوره طرح ملی پیمان در تبریز انجام شد که پیشنهاد دادیم دوره دوم در خوزستان برگزار شود.، در این دوره 300 نفر توسط مربیان زبده، آموزش می بینند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، علی پهلوان معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان ظهر امروز (18 شهریور) در نشست شورای فرهنگی ستاد مبارزه با موادر مخدر خوزستان به میزبانی جمعیت هلال احمر استان، اظهار داشت: اگر نشاط اجتماعی به معنای واقعی وجود داشته باشد مردم کمتر به سمت آسیب های اجتماعی می روند.

وی افزود: طلاق موجب اعتیاد و اعتیاد موجب دزدی و آسیب های دیگر می شود، در مقابله با آسیب های اجتماعی باید دستگاه های ذیربط نیز هم افزایی داشته باشند تا از آسیب ها پیشگیری و با آنها مبارزه کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان یادآور شد: طرح ملی پیمان با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در راستای نشاط اجتماعی به اجرا در آمده است که نخستین گام در این طرح آموزش به افرادی است که دغدغه آسیب های اجتماعی و تمایل به مبارزه با آسیب های اجتماعی دارند.

پهلوان گفت: در این طرح افراد آموزش دیده در شهرهای خودشان مبارزه با آسیب های اجتماعی را آموزش می دهند و البته با مدارکی که به آنها اعطا می شود می توانند در هر جای کشور آموزش دهند.

وی با بیان این که طرح ملی پیمان یک طرح مشارکتی بین وزارت کشور، جمعیت هلال احمر و ستاد مبارزه با مواد مخدر است ،بیان کرد: به دلیل برخی قوانین بین دستگاه های اجرایی از آموزش ها جلوگیری می‌شود، باید بازنگری اساسی در قوانین اداری برای رفع مشکلات و مقابله با آسب های اجتماعی داشته باشیم و باید بپذیریم که این طرح ملی است.

پهلوان ادامه داد: اولین دوره این طرح در تبریز انجام شد که پیشنهاد دادیم دوره دوم در خوزستان برگزار شود. در این دوره 300 نفر توسط مربیان زبده آموزش می بینند.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز