خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم؛

سرپرست دانشگاه تبریز منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۶۱۳

وزیر علوم در حکمی سرپرست دانشگاه تبریز را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم انتصاب منصور غلامی خطاب به میررضا مجیدی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه تبریز منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید. امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

میررضا مجیدی استاد پایه ۲۸ دانشگاه‌تبریز است. از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست دانشکده شیمی، مدیر گروه شیمی و مشاور رئیس دانشگاه تبریز و مدیر اتاق فکر استان آذربایجان‌شرقی اشاره کرد. تاکنون ۷۰ مقاله علمی توسط وی در نشریات معتبر علمی بین‌المللی و ۱۵۰ مقاله در کنفرانس‌های علمی ارائه شده است.

عضویت در انجمن اسلامی دانشگاه‌تبریز (در بدو تأسیس)، عضویت در انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ولونگونک استرالیا، عضو هیأت مؤسس انجمن اسلامی فارغ التحصیلان دانشگاه‌های استرالیا، عضو هیأت مؤسس انجمن صنفی دانشگاهیان تبریز و عضویت در هیأت‌مدیره صندوق رفاه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه تبریز از جمله مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی نامبرده است.

علاوه بر عضویت در انجمن‌های شیمی و پلیمر ایران، عضویت در هیأت مؤسس انجمن الکتروشیمی ایران، عضویت در انجمن شیمی آمریکا و به مدت ۴ سال نماینده شمال‌غرب کشور در شورای‌عالی انجمن شیمی ایران از جمله فعالیت‌های علمی و اجتماعی وی است.

وی به مدت دو سال و به‌صورت داوطلبانه در جبهه‌های دفاع مقدس حضور داشته و ریاست بیمارستان ولی‌عصر(عج) گیلان غرب را در این دوران برعهده داشته اشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز