خبرگزاری کار ایران

برگزاری سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامشیر

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۶۰۳

سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامشیر باحضور اکثر مسئولین این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین معرف امام جمعه شهرستان رامشیر به موضوع ساماندهی مواکب حسینی پرداخت و گفت: اعضاء و خادمان دستگاه امام حسین (ع) ضمن داشتن نظم و انظباط باید بصیرت کافی را در پیش گیرند و نباید در میدان دشمن بازی کنند.

نایب‌رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامشیر نیز خاطرنشان کرد: راه امام حسین (ع) راه رسول الله (ص) است و راه رسول الله(ص)، راه خداست، پس ضمن گرامیداشت این ایام عظیم سعی کنیم به تهذیب نفس خود بپردازیم و الگوی خود را یاران باوفای آن حضرت قرار دهیم.

در ادامه ی جلسه، سیداحمد محفوظیان دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامشیر ضمن تسلیت این ایام عنوان کرد: انتظار می رود اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئت مذهبی شهرستان نسبت به ساماندهی مواکب، حسینیه ها و تکایا اقدام جدی صورت دهند و خیل جوانان و عاشقان حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع)  را جذب نمایند.

وی در ادامه افزود: شهرداری محترم نسبت به جمع آوری لامپ های زینتی و همچنین سیاهپوش نمودن معابر عمومی و خیابانهای اصلی و جمع آوری نخاله در سطح شهر اقدام نماید تا شاهد برگزاری برنامه های باکیفیت باشیم.

عیدانی نیا دادستان عمومی شهرستان رامشیر نیز در این جلسه اظهار کرد: اعضای شورای تأمین شهرستان آمادگی کامل خود را جهت ایجاد امنیت پایدار در سطح شهرستان اعلام می نمایند و از کلیه سوگواران و عاشقان مکتب حسینی استدعا داریم ضمن رعایت نظم و انظباط ما را در جهت حفظ امنیت یاری نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز