خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛

بخش کودک کتابخانه عمومی شهید مطهری رامشیر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۵۷۲

در حال حاضر در ۱۵۷ کتابخانه عمومی، نهادی استان دارای منابع کودک و نوجوان و در ۹۰ کتابخانه، بخش مستقل کودک و نوجوان وجود دارد. تعداد ۲۱۴۷۸۰ نسخه کتاب کودک و نوجوان در کتابخانه­‌های عمومی استان خوزستان وجود دارد که بیش از ۴۰ هزار عضو کودک و نوجوان کتابخانه­‌های عمومی استان از این منابع استفاده می‌کنند.

با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، فرماندار رامشیر، بخشدار مرکزی، شهردار رامشیر، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولان شهرستان، بخش کودک کتابخانه عمومی شهید مطهری رامشیر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این مراسم، منصور کوهی رستمی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: بسیاری از دانشمندان و روان‌شناسان معتقدند که اساس و زیربنای شخصیت انسان در سالهای اول زندگی پایه‌گذاری می‌شود و آموخته‌­های این دوران، تاثیر عمیقی بر آینده زندگی فرد دارد.

وی افزود: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در کشور نیز بایستی از همین سالهای کودکی شروع شود و کودکان باید از سنین کودکی تشویق به استفاده از کتابخانه شوند.

رستمی تاکید کرد: یکی از برنامه‌های بلند مدت این اداره کل، تمرکز بر خانواده محور کردن کتاب و کتابخوانی و توجه ویژه به کودکان و نوجوانان است.

وی با اشاره به تعداد بخشهای کتابخانه‌های عمومی استان افزود: در حال حاضر در ۱۵۷ کتابخانه عمومی، نهادی استان دارای منابع کودک و نوجوان و در ۹۰ کتابخانه، بخش مستقل کودک و نوجوان وجود دارد. تعداد ۲۱۴۷۸۰ نسخه کتاب کودک و نوجوان در کتابخانه­‌های عمومی استان خوزستان وجود دارد که بیش از ۴۰ هزار عضو کودک و نوجوان کتابخانه­‌های عمومی استان از این منابع استفاده می‌کنند.

رستمی در پایان افزود: با توجه به همین نگاه، امروز هم بخش کودک کتابخانه عمومی شهید مطهری رامشیر که قبلا ۲۵ متر مربع بوده است به دلیل استقبال خوب کودکان و نوجوانان عضو این کتابخانه، به ۶۰ متر مربع گسترش پیدا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز