خبرگزاری کار ایران

فرماندار هندیجان در گفتگو با ایلنا؛

کالاهای قاچاق کشف شده در مبادی هندیجان، مربوط به این شهرستان نیست

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۴۴۸

فرماندار هندیجان گفت: آمار کشف کالاهای قاچاق که ارائه می‌شود، ارتباطی به شهرستان هندیجان ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، در مصاحبه‌های اخیر برخی مسئولان استان خوزستان در خصوص کشف کالاهای قاچاق در هندیجان، این کالاهای مکشوفه در خودروهایی ضبط ‌شده که از شهرهای استان‌های هم‌جوار وارد و توسط افسران زبده پلیس انتظامی شهرستان بندر هندیجان کشف می‌شوند.

در چند سال اخیر با تلاش‌های علی گلمرادی نماینده مردم هندیجان، استاندار خوزستان، فرماندار، مسئولان انتظامی، دریابانی، گمرکات استان خوزستان ضوابط و مقررات صحیحی در خصوص تجارت هندیجان برقرار شده و ورود و خروج کالاها بر اساس نظارت دقیق انجام می‌شود.

در شهرستان هندیجان و بندر سجافی قوانین و مقررات شفافی برای تجارت اعمال و مردم در کنار مسئولان همکاری‌های نزدیکی دارند. در برخی مواقع که اخباری مبنی بر کشف کالای قاچاق در هندیجان اعلام می‌شود ارتباطی با این شهرستان ندارد.

کوروش مودت فرماندار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این بندر، اظهار داشت: ضمن تشکر از کارکنان زحمت‌کش انتظامی هندیجان که با درایت و اشرافیت کامل امنیت جامعه را برقرار می‌کنند. ما در مبارزه با کالای قاچاق و مواد مخدر تأکید داشته و در این راه از نیروهای انتظامی و امنیتی حمایت می‌کنیم.

وی افزود: در بازتاب خبریِ کشف کالاهای قاچاق در مبادی ورودی هندیجان باید مبدأ و مقصد کالاها مشخص شوند، این کالاهایی که در ورودی هندیجان کشف ‌می‌شوند، هیچ ارتباطی با شهرستان هندیجان ندارد.

 

انتهای پیام/
محمدمهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز