خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

کشف محموله قاچاق میلیاردی در محور بابامیدان-یاسوج

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۵۸۱

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ هزار و ۹۳۰ متر پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در محور بابامیدان-یاسوج کشف شد. 

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سعید بالش زر" اظهار داشت: درپی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای قاچاق در محور بابامیدان-یاسوج، پس از هماهنگی با مرجع قضایی، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان عملیات خود را برای شناسایی و توقیف خودرو آغاز کردند.

وی ادامه داد: با اعزام مأموران و برپایی ایست و بازرسی در محور یادشده،حین کنترل خودروهای عبوری، راننده خودروی پژو ۴۰۵ به محض مشاهده مأموران نرسیده به محل ایست و بازرسی تغییر مسیر داد و با سرعت از محل گریخت.

بالش زر افزود: در ادامه مأموران بلافاصله خودرو را تعقیب و به آن دستور توقف دادند اما راننده با بی توجهی به دستور مأموران همچنان با سرعت به مسیر خود ادامه داد تا اینکه مأموران با شلیک گلوله به چرخ‌های عقب، این خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران راننده را دستگیر و سپس در بازرسی از این خودرو ۶ هزار و ۹۳۰ متر پارچه قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: خودرو به پارکینگ منتقل و راننده نیز به مرجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز