خبرگزاری کار ایران

مدیران بخش‌های جشنواره ادبیات سلامت مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۳۹۴

مسعود امینی‌تیرانی، اصغر نوری و رامبد خانلری به‌عنوان مدیر بخش‌های فیلمنامه کوتاه، نمایشنامه و داستان کوتاه معرفی شدند.

به گزارش ایلنا؛ بهاءالدین مرشدی دبیر نخستین جشنواره «ادبیات سلامت» در حکمی مدیران بخش‌های سه‌گانه این جشنواره را معرفی کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

«برگزاری جشنواره‌های مختلف هنری در وزارت بهداشت نشان داده که هنرمندان و نویسندگان دغدغه سلامت جامعه دارند و این مساله را در بررسی آثارشان می‌توان یافت. نخستین جشنواره «ادبیات سلامت» نیز مجالی است برای این‌که نویسندگان حوزه‌های داستان کوتاه، نمایشنامه و فیلمنامه کوتاه را با مقوله‌های مرتبط با حوزه سلامت آشنا کرد و ضرورت طرح این نوع مباحث را در آثارشان ایجاد کرد.

 با توجه به سوابق هنری و همچنین داوری و دبیری جشنواره‌های مختلف هنری و ادبی، آقایان مسعود امینی‌تیرانی، اصغر نوری و رامبد خانلری را به ترتیب به‌عنوان مدیر بخش‌های فیلمنامه کوتاه، نمایشنامه و داستان کوتاه معرفی می‌کنم.

امید است با خلاقیت و تلاش این دوستان جشنواره را به بهترین شکل برگزار کنیم.»

مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبیات سلامت تا ۳۰مهرماه است و برای اطلاع از چگونگی برگزاری این جشنواره می‌توانید به سایت adabbiatsalamat.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز