خبرگزاری کار ایران

محمد عسگری خبر داد:

بدهی ۲۰۰ میلیارد تومانی ۱۵ هزار واحد تولیدی همدان به تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۹۸۳

به گفته مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان، ۱۵ هزار واحد تولیدی، خدماتی دولتی و خصوصی در مجموع ۲۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی همدان بدهی دارند.

محمد عسگری (مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان همدان) به خبرنگار ایلنا گفت: ماهیانه ۷۵ میلیارد تومان در استان درآمد د‌اریم که حدود ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه در بخش درمان و بیمه هزینه می‌شود و به‌طور متوسط ماهیانه بین ۴۰ تا ۴۵ میلیارد تومان از سازمان مرکزی به استان کمک می‌شود تا بتوانیم خدمات‌دهی مناسبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: با افتتاح دو شعبه سوم در همدان و فامنین در هفته دولت، تعداد شعب از ۱۱ به ۱۳ شعبه افزایش پیدا کرده است.

عسگری یادآور شد: با توجه به افزوده شدن این دو مرکز ۱۸ مجوز استخدام در بخش بیمه‌ای و حدود ۷۷ نفر در بخش درمان مجوز استخدام برای همدان صادر شده و متقاضیان تا روز دوشنبه برای ثبت نام فرصت داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:‌ دو مجوز کارگزاری به شهرستان همدان اضافه شده، شعبه یک و دو ما هر شعبه یک کارگزاری داشت که دو مجوز دیگر هم داده شده که تا یک ماه آینده دو کارگزاری هم اضافه خواهد شد و ارائه خدمات به بیمه شدگان و کارفرمایان با سهولت و روند بسیار روانی خدمات ارائه خواهد شد.

انتقال پرونده بیمه رانندگان و قالیبافان به شعبه سوم تأمین اجتماعی همدان

مدیر شعبه سوم تأمین اجتماعی همدان نیز گفت: با راه‌اندازی شعبه سوم پرونده رانندگان و قالیبافان به این شعبه منتقل و بخشی از ازدحام در شعبه اول و دوم کاسته خواهد شد.

حشمت‌ا... محمدظاهری ادامه داد: در حال حاضر ۲۳ هزار نفر بیمه شده اصلی راننده و قالیباف هستند و همچنین سه هزار و ۲۰۰ پرونده مستمریبگیر به شعبه سوم انتقال پیدا کرد که با افراد تحت تکفل خود در مجموع به ۸۵ هزار و ۴۰۰ نفر خدمات‌دهی می‌کنیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه رانندگان و قالیبافان قشر ضعیف جامعه هستند، اظهار کرد: تلاش کردیم تا بتوانیم رفاه این افراد را در شعبه سوم مهیا کنیم.

وی ادامه داد:‌ این شعبه در حال حاضر استیجاری است و حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه اولیه برای راه‌اندازی آن صورت گرفته است.

مدیر شعبه سوم تأمین اجتماعی همدان خاطرنشان کرد: با کمک رؤسای شعب یک و دو و مساعدت مدیرکل قصد داریم پرونده پیمانکاران را به این شعبه انتقال دهیم تا از بار تجمع مراجعه کنندگان به شعب یک و دو کاسته شود.

وی با بیان اینکه آغاز به کار شعبه با سختی بسیاری همراه بود، اظهار کرد: با در نظر گرفتن تعداد اندک کارکنان، این سختی دوچندان بود؛ چراکه تمامی فعالیت‌های سازمان به‌صورت شبکه‌ای انجام میشود این در حالی است که حدود ۲۰ هزار پرونده از دو شعبه یک و دو در فروردین و اردیبهشت‌ که در تهران مورد رسیدگی قرارگرفته بود دوباره برای بررسی به شبکه این شعبه وارد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز