خبرگزاری کار ایران

در راستای حمایت از حوزه فرهنگ و هنر انجام شد:

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از فیلم «داش آکل»

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۸۴۸

مراسم اکران فیلم سینمایی «داش آکل» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد عرب در پردیس سینمایی باغ کتاب با حضور عوامل و هنرمندان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، با توجه به اهمیت سینما و باور به نقش آفرینی اجتماعی آن، بانک قرض الحسنه مهر ایران باهدف حمایت از فرهنگ و هنر ملی و در راستای رسالت خطیر خود برای توسعه اقتصادی، علمی، فرهنگی و هنری کشور و نیز سیاست‌های مبتنی بر مسئولیت‌های اجتماعی از فیلم «داش آکل» حمایت کرد.

فیلم سینمایی «داش آکل» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد عرب (گرگانی) قرار است پس از پایان نمایش «دم سرخ‌ها» در گروه «باغ کتاب» روی پرده می رود.

حسین یاری، مهران غفوریان، محمدرضا شریفی‌نیا، هلیا امامی، فاطمه گودرزی، علی صادقی، مهرداد ضیایی، نیما شاهرخ‌شاهی، ارژنگ امیرفضلی، امیرحسین صدیق، قدرت‌الله صالحی، الله‌قلی نظری، محسن افشانی، ارسلان قاسمی، علی مسعودی، امین ایمانی، رضا عزیزی، ایمان صفا، رضا هاشمی، علیرضا بابایی، صادق حدادی، طاها عرب، محمدرضا زاهدی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

شایان ذکر است که فیلم «داش آکل» با برداشتی آزاد از داستان کوتاه «داش آکل» صادق هدایت ساخته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز