خبرگزاری کار ایران

جایزه برترین طرفدار فوتبال جهان مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۷۰۵

فیفا نامزدهای جایزه بهترین طرفداران سال را معرفی کرده است و در حالی که معمولا جایزه بهترین هوادار به کشورها می‌رسد، این بار یک نفر از طرفداران هم نامزد شده است.

به گزارش ایلنا، در لیست نامزدها نام طرفداران تیم‌های ملی ژاپن و سنگال دیده می‌شود که پس از بازی تیم‌های‌شان در جام جهانی، ورزشگاه را تمیز کردند. در این میان نام سباستین کوریا، اهل شیلی جلب توجه می‌کند، کسی که 1500 کیلومتر را سفر کرد و تنها طرفدار تیم دپورتس ده پوئرتو مونت شد که در ورزشگاه فرانسیسکو سانچس روموروسو در شهر کوکیمبو حاضر است.

کوریا برای حمایت از تیمش دو روز سوار اتوبوس بود و 1491 کیلومتر مسافت را بین شهرهای پوئرتو مونت و کوکیمبو طی کرد. او زمانی که به ورزشگاه رسید متوجه شد که تنها تماشاگری است که به حمایت از تیم دپورتس به ورزشگاه آمده است. او با این حال در طول مسابقه، بدون وقفه تیمش را تشویق کرد و البته پاداش کارش را هم گرفت و تیمش دو بر یک پیروز شد.

خوان پابلو آبارسوا، بازیکن دپورتس پوئرتو مونت پس از بازی گفت: «این پیروزی تقدیم به تو، تو با تمام وجود طرفدار تیمت بودی». آرتورو ویدال که حالا در بارسلونا بازی می‌کند هم گفت: «به این می‌گویند یک طرفدار واقعی!»

نامزدهای عنوان بهترین هواداران به این ترتیب هستند: سباستین کوریا، طرفداران پرو و طرفداران ژاپن و سنگال.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز