خبرگزاری کار ایران

کودتا در رستوران برای برکنار سرمربی لیگ برتری

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۶۲۶

مدیران فولاد خوزستان عجیب‌ترین تصمیم را در پایان هفته ششم به نام خود ثبت کردند.

به گزارش ایلنا، برکناری سیروس پورموسوی آنقدر عجیب بود که کمتر کسی آن را باور می‌کند. آن هم زمانی که هیچ دلیلی برای اخراج وجود نداشت. فولاد خوزستان در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر 8 امتیاز به دست آورد و روز به روز بهتر کار می‌کرد که ناگهان خبر رسید پورموسوی از سرمربیگری قرمزپوشان اهوازی برکنار شد. این خبر شاید برای خیلی‌ها عجیب باشد اما برای چند نفر اصلا عجیب نیست. برای 3 نفری که در یکی از رستوران‌های اهواز قول و قرارهایی گذاشتند تا به فولاد بروند و در آنجا کار کنند

فولاد خوزستان با 2 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست در 6 هفته ابتدایی لیگ هجدهم، به رده هشتم رسید و بالاتر از تیم استقلال قرار گرفت. این تیم بعد از پیروزی مقابل نساجی مازندران، چند روز تعطیل شد تا بعد از استراحتی کوتاه کارش را دنبال کند. قرمزپوشان به تازگی تمرینات خود را از سر گرفتند تا آماده بازی جام حذفی شوند. در این چند روز، خبرهایی هم در مورد جذب بازیکنان جدید در فولاد خوزستان به گوش می‌رسید که نشان می‌داد باشگاه در راستای تفکرات سیروس پورموسوی پیش می‌رود تا به بهتر شدن تیم کمک کند. همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت که ناگهان خبر رسید سیروس پورموسوی از سرمربیگری فولاد خوزستان کنار گذاشته شد. خیلی‌ها این خبر را باور نمی‌کردند و آن را به شعارهای اخیر هواداران معترض ارتباط می‌دادند اما اینطور نبود. ظاهرا خود هواداران معترض هم شوکه شده بودند. با این اتفاق، حالا خیلی‌ها هم تصور می‌کنند قرار است حسین فرکی سرمربی فولاد خوزستان شود اما ظاهرا این حدس هم درست نیست.

حسین فرکی جزو گزینه‌های فولاد خوزستان است و اتفاقا در نظرسنجی که سایت‌ها و کانال‌های ورزشی خوزستان گذاشتند، این سرمربی باتجربه هم بالاترین رای را آورد که نشان می‌دهد هواداران او را به هر گزینه دیگری ترجیح می‌دهند اما ظاهرا این رای‌گیری و نظرسنجی هم باعث نمی‌شود فرکی جای پورموسوی را بگیرد. چراکه همه این اتفاقات از یک جلسه 3 نفره شروع شد که در همان راستا هم ادامه دارد.

گفته می‌شود حدود 10 روز قبل در یکی از رستوران‌های اهواز که ظاهرا متعلق به یک بازیکن قدیمی است، جلسه‌ای 3 نفره برگزار شد. در این جلسه علاوه بر بازیکن مورد نظر، یک سرمربی بومی و یکی از مدیران ارشد حضور داشتند. همان جا بود که یکسری قول و قرار گذاشته شد. به این صورت که سرمربی بومی حاضر در جلسه، جانشین سیروس پورموسوی شود و با بازیکن موردنظر هم قرارداد امضا کنند.

اگرچه سن و سالی از این بازیکن گذشته و قبلا هم نشان داده کارایی چندانی ندارد اما سرمربی موردنظر برای اینکه به هدف خود که سرمربیگری فولاد خوزستان است، برسد، تصمیم دارد این بازیکن را با خود به تیم قرمزپوش اهوازی ببرد.

بعد از این جلسه 3 نفره که کمتر کسی از آن خبر دارد، گفته می‌شود سرمربی مورد نظر، 2 جلسه با مسوولان باشگاه داشته تا آماده حضور در این تیم شود. آن هم زمانی که سیروس پورموسوی همچنان به‌عنوان سرمربی و البته بدون اطلاع از این اتفاقات، تمرینات تیمش را دنبال می‌کرد.

در هر صورت این سرمربی بعد از برکناری پورموسوی خیلی زود هم به باشگاه فولاد خوزستان رفت تا مذاکرات نهایی را دنبال کند که ظاهرا قرار است به زودی نامش به‌عنوان سرمربی جدید قرمزپوشان اهوازی معرفی شود. گفته می‌شود برنامه سرمربی و بازیکن موردنظر از مدت‌ها قبل طراحی شده و حتی در این زمینه، عکس‌هایی با لباس‌های مختلف محلی منتشر شد تا قومیت‌های مختلف خوزستان، از این مساله خوشحال شوند و او را بپذیرند. چراکه این مربی و بازیکن، به خوبی می‌دانستند خیلی از هواداران سیروس پورموسوی را به سرمربی که قرار است جای او را بگیرد، ترجیح می‌دهند اما به هر حال تلاش‌ها برای محبوب نشان داد سرمربی موردنظر ادامه دارد که باید دید در نهایت شرایط به چه صورت خواهد شد.

با این شرایط، اگر به زودی دیدید یک سرمربی بومی و البته به دنبال آن یک بازیکن قدیمی به فولاد خوزستان اضافه شدند اصلا تعجب نکنید چون قول و قرارها از 10 روز قبل گذاشته شده که طبق آن، قرار است این نفرات به تیم قرمزپوش اهوازی ملحق شوند. آن هم در شرایطی که همه فکر می‌کنند حسین فرکی قرار است سرمربی فولاد خوزستان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز