خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری البرز:

بانک اطلاعاتی بانوان توانمند البرز تهیه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۵۰۵

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: در صدد تهیه بانک اطلاعاتی هستیم تا بانوان توانمند را از طریق دستگاه های متعدد شناسایی کرده و از توانایی آنان در امور مدیریتی استان استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، مریم اسماعیلی فرد در جشن بزرگی که ویژه بانوان کارمند استان و خانواده آنان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اقدامات اداره کل بانوان و استانداری در راستای تحقق 30 درصدی پست های مدیریتی بانوان تهیه و طراحی سامانه بانک اطلاعات زنان است تا با خوداظهاری زنان توانمند در این سامانه بتوان در راستای تحقق دسترسی عادلانه بانوان به فرصت ها و منابع، گام برداریم.

وی افزود: در این راستا در حوزه بانوان قولی داده بودیم و در این رابطه اقدامات مطلوب و مناسبی به منظور حضور و مشارکت بانوان توانمند در عرصه‌های مختلف مدیریتی استان و فرمانداری‌ها در ارتباط با تحقق 30 درصدی پست‌های مدیریتی بانوان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه با هدف شناسایی ظرفیت و توانایی بانوان استان البرز در راستای بهره گیری در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های آتی و ایجاد بانک اطلاعاتی از توانمندی های بانوان موفق و فرهیخته در سطوح مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، کار آفرینی و ... فراهم آمده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: تکلیف داریم با تحقق 30 درصدی انتصاب شایسته پست‌های مدیریتی بانوان وعده دولت در استان البرز محقق شود.

وی افزود: بانوان توانمند برای تکمیل اطلاعات به آدرس ایمیل  dolatzanan@alborz.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز