خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان خبر داد:

محکومیت یکصد و سی میلیون تومانی برای قاچاقچی 29 هزار لیتر نفتگاز

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۴۶۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از محکومیت راننده‌ یک دستگاه کشنده ولوو تانکردار به 130 میلیون تومان برای قاچاق 29هزار لیتر نفتگاز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید نجیم حسینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: مامورین یگان امداد در مورخ 1397/04/14حین کنترل و بازرسی از خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده ولوو تانکردار حامل مواد سوختی مظنون شدند و پس از کسب اجازه از مقام قضایی ضمن بازرسی از کامیون مشخص شد مشارالیه به طرز ماهرانه ای زیر دریچه های ورودی تانکر اقدام به ساخت جاساز کرده و این مخازن را برای گمراه کردن مامورین با روغن سوخته پر، لکن تمام فضای داخل تانکر به حجم 29 هزار لیتر را از نفتگاز بارگیری کرده بود.

وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بیجار نظر به اقرار صریح متهم مبنی بر قبول اتهام انتسابی و اظهارات غیر موجه در مقام دفاع و عدم رعایت ضوابط تعیینی دولت در حمل فرآورده های مکشوفه، با توجه به نحوی کشف کالا در خودرو تحت تصرف متهم جاسازی و حجم کالای جابجا شده و... اتهام انتسابی به متهم محرز و مسلم دانسته و نامبرده علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت مبلغ یک میلیارد و سیصد و سی و سه میلیون ریال معادل دو برابر ارزش کالا جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز