خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان تاکید کرد:

ضرورت تامین فضاهای آموزشی متناسب با جمعیت مناطق

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۳۸۲

استاندار گیلان بر ضرورت تامین فضاهای آموزشی متناسب با جمعیت مناطق تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، استاندار گیلان در شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن ایام بازگشایی مدارس بر ضرورت همکاری تمامی دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه بهتر سال تحصیلی جدید تاکید کرد و افزود: فرمانداران با برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش در ماه جاری مقدمات لازم برای برگزاری هر چه بهتر ویژه برنامه‌های این ایام را فراهم کنند. 

وی با اشاره به گزارش ارائه شده درباره وجود 818 ملک آموزشی بلااستفاده و مازاد در آموزش و پرورش با بیان اینکه مخالف فروش انفال و املاک دولتی هستم، تصریح کرد: در صورت نیاز به فروش این املاک باید با در نظر گرفتن آمار تحلیل جمعتی دقیق و نیازسنجی اماکن آموزشی منطقه در سال‌های آتی و طرح آن در شورای آموزش و پرورش از ظرفیت قانونی در این بخش بهره گرفته به‌گونه‌ای که  خدای نکرده امروز را فدای آینده نکنیم.

استاندار گیلان اموال دولتی را متعلق به مجموعه دولت دانست و اظهار داشت: املاک دولتی با پول مردم ساخته شده و باید با توجه به اقتضای شرایط و اولویت‌ها از آن استفاده کنیم.

 سالاری با بیان اینکه آموزش و پرورش باید در برنامه‌ریزی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان محور باشد، تصریح کرد: نهادها و سازمان‌های دیگر در این بخش به‌دور از موازی‌کاری، کمک‌کننده به آموزش و پرورش باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز