خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه بنکداران، برنج و حبوبات در گفت‌وگو با ایلنا:

دو کشتی بار روغن در راه ایران است/ مشکل کمبود روغن تا قبل از ماه محرم حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۳۶۰

رئیس اتحادیه بنکداران، برنج و حبوبات گفت: دو کشتی بار روغن در راه ایران و بر روی آب‌های کشور است بنابراین تا قبل از شروع ماه محرم مشکل روغن در بازار حل خواهد شد.

محمد آقاطاهر رئیس اتحادیه بنکداران، برنج و حبوبات در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص مشکلات پیش آمده برای تامین روغن در کشور اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت به اتحادیه‌ها قول چند روزه داده‌اند که مشکل روغن را حل کنند.

وی افزود: یکی از کارخانه‌های اصلی کشور به صورت قطره چکانی روغن را وارد بازار می‌کند اما کارخانه‌های دیگر تاجایی که بتوانند در حال تامین روغن بازار هستند.

آقاطاهر گفت: کم شدن روغن در بازار صحت دارد که ما در حال پیگیری و رفع مشکل هستیم.

رئیس اتحادیه بنکداران، برنج و حبوبات در ادامه تصریح کرد: دو کشتی بار روغن در راه ایران و بر روی آب‌های کشور است لذا تا قبل از شروع ماه محرم مشکل روغن در بازار حل خواهد شد.

آقاطاهر در رابطه با موضوع احتکار روغن تشریح کرد: کارخانجات نمی‌توانند دست به احتکار بزنند و دلیل توزیع قطره چکانی روغن نبود مواد اولیه برای تامین کارخانه‌ها و مشکلات تولید است که این مشکل در همین چند روز آینده حل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز