خبرگزاری کار ایران

سردار کرمی:

نام و آوازه یگان ویژه بر پیکر دشمنان لرزه انداخته‌است

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۲۶۷

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به اشرافیت کامل این مجموعه بر کلیه تحرکات اغتشاشگران در ناآرامی‌های اخیر در فضای اقتصادی کشور گفت: امروز نام و آوازه یگان ویژه نیروی انتظامی در گوش دشمنان طنین انداز و بر پیکرشان لرزه انداخته است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان‌های ویژه ناجا، یادگیری و افزایش مهارت، توجه به بخش‌های مختلف برنامه‌های آموزشی نوین و همچنین مهارت افزایی در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری در مجموعه یگان‌های ویژه را از مهم‌ترین مولفه‌های موفقیت در گذشته و رمز دستیابی به فتح قله های پیروزی در آینده دانست.

وی تصریح کرد: بخش عمده ای از فعالیت های آموزشی یگان های ویژه در حوزه ثبات و ارتقاء آمادگی جسمانی است که به واسطه درک و عمل صحیح به آموزش های تخصصی به صورت روزمره می توان به سطح بسیار مطلوب در حوزه های عملیاتی، علمی، بصیرتی دست یافت که این فرایند همواره مدنظر و سرلوحه برنامه ها قرار دارد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا  گفت: به طور متوسط سالانه بیش از ۵ هزار نفر در ۲۱ رشته ورزشی که بخش عمده ای از توان یگان ویژه محسوب می شود به صورت تخصصی در حال فراگیری و یا شرکت در مسابقات مختلف ورزشی هستند که در این برهه از زمان هدف مجموعه یگان های ویژه در این حوزه رسیدن به موفقیت های درون سازمانی و رسیدن به سکوهای قهرمانی در سطح نیروهای مسلح است.

سردار کرمی افزود: امروز پس از اتخاذ و ابلاغ تدابیر مدون در بخش های مختلف شاهد درخشش  ورزشکاران یگان ویژه در مسابقات مختلف جهانی هستیم که به عنوان مثال می توان به تیم هفت نفره یگان ویژه که با کسب ۷ مدال رنگارنگ فاتح مسابقات سیزم در کشور روسیه شد و یا قهرمانی دو تن از کارکنان این یگان در قالب تیم ملی کاراته در مسابقات آسیایی اشاره کرد.

رئیس پلیس ویژه  ناجا در ادامه بیان کرد: بی شک همه این موفقیت‌ها در پی تلاش و کوشش شبانه روزی خود ورزشکاران، حمایت و پشتیبانی مسئولان و فرماندهان صورت گرفته که این توان مضاعف در اجرای ماموریت ها بر قدرت و صلابت پلیس ویژه تاثیر مستقیم و مثبتی خواهد گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: همواره اثر بخشی فعالیت در بخش ورزش و ارتقاء آمادگی جسمانی در میدان های ماموریتی از قبیل ماموریت اربعین حسینی (ع) و یا کمک به دیگر پلیس های تخصصی در راستای حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی را به وضوح لمس کرده‌ایم.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رخدادها و حوادث ماه ها و روز های گذشته در حوزه اقتصادی و ....، گفت: وعده وعیدها و ترس از تحریم ها و نیز فشارها که دشمنان در کانال های ماهواره ای و شبکه های مجازی به آن اشاره می کردند عمدتا مدیریت آن را نیز ضد انقلاب ها و سلطنت طلب ها برعهده داشتند که با مقاومت و همدلی ملت و نیروهای مسلح و مدیریت مدبرانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) توخالی و پوچ از آب درآمد.

سردار کرمی با اشاره به اشرافیت کامل این مجموعه بر کلیه تحرکات اغتشاشگران در ناآرامی های اخیر در فضای اقتصادی کشور، بیان کرد: اتخاذ الگوهای نوین، هوشمندانه و بازدارنده سرلوحه ماموریت های یگان های ویژه قرار دارد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با قدردانی از زحمات شبانه روزی وتلاش همه همکاران به سبب اتخاذ تدابیر و بهره مندی از تمام الگوهای آموزشی و همچنین به کارگیری متناسب آن با نوع ماموریت های محوله، ابراز کرد: امروز نام  و آوازه یگان ویژه نیروی انتظامی در گوش دشمنان طنین انداز و بر پیکرشان لرزه انداخته که این مهم مایه مباهات است؛ اما هیچ گاه نباید از تهدیدات و نفوذ نرم دشمنان غافل شویم باید همواره با اقدامات خودکنترلی و هوشمندانه، دشمنان این واحد انقلابی و ولایی (یگان ویژه) را مایوس، سرخورده و سرشکسته کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز