خبرگزاری کار ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

نقش موثر بانک قرض الحسنه مهر ایران در بهبود معیشت نیازمندان

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۲۴۰

اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با علی توکلی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در این استان بر نقش موثر این بانک در کمک به تامین مالی برای رفع مایحتاج ضروری اقشار ضعیف و متوسط جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عباسی، اقدامات شایسته و مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ایران در حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری را گامی ارزشمند برای توانمندسازی محرومان دانست و گفت: خدمات و طرح های تسهیلاتی این بانک می تواند در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در رفع نیاز و کمک به مستضعفان جامعه مثمر ثمر باشد.

در این نشست، استاندار چهارمحال و بختیاری آمار بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، زندانیان آزاد شده، ازدواج جوانان و حمایت از زنان سرپرست خانوار را نشانگر رویکرد مناسب بانک در قبال هموطنان دانست که موجب جلب اعتماد روز افزون جامعه خواهد شد.

توکلی، مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان چهارمحال و بختیاری در ادامه این جلسه سبد محصولات قرض الحسنه این بانک را تشریح کرد و گزارشی از عملکرد اقدامات صورت گرفته در استان ارائه نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز