خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم؛

مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۰۱۹

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی، زهرا کیا سالاری رینه را به عنوان «مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به دکترکیاسالاری آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب سرکار عالی به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از دیدگاه ها و راه کارهای مفید و تقویت توانمندی های زنان و حضور موثرآنان در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری، همچنین تحکیم بنیان خانواده، به مثابه هسته اساس جامعه، موفق باشید.

زهرا کیا سالاری تحصیلات کارشناسی خود را در رشته زیست شناسی همراه با فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه خوارزمی به اتمام رسانده و در سال ۱۳۶۹ در مقطع کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی پزشکی از دانشگاه تربیت مدرس دانش آموخته شد.

وی دوره دکتری خود در رشته فیزیولوژی – گرایش علوم اعصاب را در سال ۱۳۸۰ در دانشگاه لندن ( Queen Mary ) آغاز کرده و در سال ۱۳۸۴ از رساله خود با درجه عالی دفاع کرد.

کیا سالاری از سال ۱۳۷۰ به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد مشغول به کار بوده و در حال حاضر با مرتبه استادی در گروه فیزیولوژی دانشکده پزشکی این دانشگاه مشغول به فعالیت است.

از اهم سوابق اجرایی دکتر کیاسالاری می توان به: دبیر ستاد شاهد و مشاور رئیس دانشگاه شاهد در امور دانشجویی و فرهنگی (۱۳۸۰- ۱۳۷۸)، عضو شورای پژوهشی دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد (۱۳۷۹ تا کنون)، مدیر کل پژوهشی دانشگاه شاهد (۱۳۸۸- ۱۳۸۶)، جانشین معاون پژوهشی دانشگاه شاهد (۱۳۸۸- ۱۳۸۷)، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شاهد (از ۱۳۸۸ تاکنون)، عضویت در ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه شاهد (از ۱۳۸۸ تا کنون).

 مدیر مسئول مجله Basic and Clinical Pathophysiology از سال ۱۳۹۰ تاکنون، عضو هیئت تحریریه مجله دانشور پژشکی (از سال ۱۳۹۵ تا کنون)، عضو هیئت موسس و سرپرست مرکز تحقیقات نوروفیزیولوژی دانشگاه شاهد (از ۱۳۹۰ تا کنون)، عضو هیئت موسس مرکز تحقیقات کارآزمایی بالینی طب سنتی دانشگاه شاهد (از ۱۳۹۰ تا کنون) و دبیر هیئت ممیزه دانشگاه شاهد (از ۱۳۹۳ تا کنون) اشاره کرد.

انتشار بیش از ۶۰ مقاله در مجلات علمی – پژوهشی داخلی و مجلات معتبر بین المللی، راهنمایی و مشاوره بیش از ۵۰ پایان نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای، اجرا یا همکاری در اجرای ۱۱ طرح تحقیقاتی دانشگاهی و ملی از جمله فعالیت های تحقیقاتی کیاسالاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز