خبرگزاری کار ایران

گزارش دومین تمرین تیم ملی/ کی روشِ جدی با لباس شخصی؛ تمرین با کمپانی تحریم کرده!

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۹۰۵

تیم ملی فوتبال کشورمان امروز هم با لباس های آدیداس تمرین کرد.

به گزارش ایلنا، دومین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در حالی در زمین تمرینی پژوهشگاه نفت به انجام رسید که حاشیه های جالبی را همراه خود داشت:

* تعدادی از خانم‌های علاقه‌مند به تیم ملی قبل از شروع تمرین به محل پژوهشگاه نفت آمده بودند و قصد دیدار با بازیکنان و کادر‌فنی این تیم را داشتند که از سوی حراست فدراسیون اجازه حضور به این هواداران داده نشد.

* بازیکنان ابتدا به دو گروه تقسیم شده و به کارهای ترکیبی و حفظ توپ روی آوردند. سپس در گروهای مختلف به کارهای کششی، نرمشی و بدنسازی پرداختند. پاسکاری و فوتبال در زمینی با دروازهای کوچک بخش بعدی تمرین امروز ملی‌پوشان بود.

* کارلوس کی‌روش مثل روز گذشته با لباس شخصی در تمرین تیم ملی حاضر شد و همچنان نظاره‌گر تمرینات ملی‌پوشان بود. با توجه به اینکه بحث تمدید قراداد کی‌روش با فدارسیون فوتبال به سرانجام نرسیده است، او با لباس شخصی در تمرینات شرکت می‌کند.

* ملی‌پوشان مثل روز گذشته با وجود تحریم ایران توسط کمپانی آدیداس، باز هم لباس این کمپانی را بر تن داشتند.

* خبرنگاران مثل روز گذشته فقط در 15 دقیقه ابتدایی تمرین حضور داشتند و بلافاصله محل تمرین را ترک کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز