خبرگزاری کار ایران

باشگاه کارآفرینان نوجوان راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۸۴۹

باشگاه کارآفرینان نوجوان با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا، «رحیم سرهنگی» مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وبهره وری نیروی کار وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی گفت: باشگاه کارآفرینان نوجوان با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (دفتر توسعه کارآفرینی، مرکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی مهام تبرستان، فرمانداری شهر ستان، اداره اموزش و پرورش شهرستان‌ دانشگاه پیام‌ نور شهرستان و پژوهش سرای دانش آموزی علامه شهر تنکابن) راه‌اندازی شده است.

سرهنگی افزود: این‌ باشگاه در مرحله اول در مشهد مقدس و ازششم تا دوازدهم مرداد سال جاری فعالیت خود را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این باشگاه که با همکاری موسسه توسعه کارآفرینی هند و بوسیله دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف در دفتر توسعه کارافرینی طراحی و بومی‌سازی شده، توانمندسازی و مهارت‌افزایی دانش آموزان دختر و پسر در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵  سال است.

سرهنگی تاکید کرد: تقویت نگرش کارآفرینانه و افزایش خلاقیت، نوآوری، اعتماد به نفس و ... در طی یک دوره  ۲ ساله ازدیگر اهداف این باشگاه به شمارمی رود که مورد استقبال خانواده‌ها نیز قرارگرفته است.

کارآفرینان نوجوان در تنکابن،  تا شانزدهم شهریور و به مدت ۴ روز در این باشگاه فعالیت‌های خلاقانه خود را ادامه می‌دهند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز