خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

کلنگ احداث کارخانه دام و طیور در مجتمع بندری امام خمینی زده شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۵۸۸

کلنگ احداث کارخانه دام و طیور با سرمایه ۵۵۰ میلیارد ریال در سفر استانی وزیر راه و شهرسازی به خوزستان زده شد.

به گزارش ایلنا،‌ صبح امروز ۱۳ شهریور ماه در سفر استانی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به خوزستان و افتتاح پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی کلنگ احداث کارخانه دام و طیور زده شد.

به گفته دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان، مواد اولیه ساخت این کارخانه وارداتی است و اهداف احداث این کارخانه صادراتی پیش‌بینی شده است.

همچنین ۵۵۰ میلیارد ریال میزان سرمایه‌گذاری این پروژه پیش‌بینی شده اسست و گفته می‌شود مساحت سایت ۵۶ هزار مترمربع بوده و مساحت کارخانه نیز ۱۰ هزار متر مربع است.

گفتنی است، در این مراسم محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، هادی حق شناس معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، مهرداد تقی‌زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی و مدیران کل بنادر استان خوزستان وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

براساس اعلام سازمان بنادر ارزش ریالی تمام پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری استان در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی معادل ۴ هزار و ۲۰۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز