خبرگزاری کار ایران

دلم برای همبازی‌های قدیمی‌ام تنگ شده بود

نورافکن: استقلال در بازی برگشت با السد نتیجه را جبران می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۵۲۰

مدافع فصل گذشته استقلال تهران امیدوار است شاگردان وینفرد شفر در بازی برگشت برابر السد قطر نتیجه دیدار در ورزشگاه آزادی را جبران کنند.

به گزارش ایلنا، امید نورافکن مدافع فصل گذشته استقلال برای استراحت و انجام کارهای شخصی چند روزی به تهران آمد. او از این فرصت استفاده کرد و در تمرین استقلال حضور یافت تا دیداری با هم‌تیمی‌های سابقش داشته باشد.

با نورافکن درباره این اتفاق، شکست استقلال مقابل السد، پیش‌بینی‌اش از بازی برگشت و همچنین لیست تیم‌ملی همکلام شدیم.

در تمرین استقلال حاضر شدی.

چند روزی برای گذراندن تعطیلات و استراحت به تهران آمده بودم. فرصت را غنیمت شمردم و در تمرین استقلال حضور یافتم. راستش را بخواهید دلم برای همبازی‌های قدیمی‌ام تنگ شده بود و دوست داشتم آنها را از نزدیک ببینم.

فضای استقلال از زمان رفتنت چقدر عوش شده است؟

چند بازیکن جدید به تیم اضافه شدند که از قبل آنها را می‌شناختم. بازیکنان خارجی فصل گذشته ما هم رفتند و جای آنها سه بازیکن جدید به تیم اضافه شدند. مهم‌تر اینکه عمواصغر به تیم اضافه شده. زمانی که در تیم‌های پایه‌ای حضور داشتم، عمو خیلی هوای مرا داشت. خیلی دوست داشتم او را ببینم . امیدوارم همیشه این پیشکسوتان استقلال سایه‌شان بالای سر مجموعه باشد.

اما استقلال در بازی رفت آسیا عملکرد خوبی نداشت.

درست است که استقلال بازی رفت را واگذار کرد اما مطمئن باشید در بازی برگشت به دنبال جبران آن خواهد بود. با شناختی که از بازیکنان استقلال دارم، آنها همچون فصل گذشته می‌توانند این مهم را انجام بدهند. باید قبول کنیم که فوتبال آسیا خیلی پیشرفت کرده و ما باید خودمان را به آنها نزدیک کنیم. السد بازیکنان حرفه‌ای خوبی دارد که هرکدام از آنها می‌تواند در سخت‌ترین شرایط بیشترین بازدهی را داشته باشند. شما دیدید ژاوی در زمین چه حرکاتی انجام داد و همان باعث شد تیمش به موفقیت برسد. البته این را هم باید بگویم که مطمئنا بازیکنان استقلال در بازی برگشت همانند دور رفت نخواهند بود.

یعنی استقلال توانایی زدن سه گل به السد، در زمین خودش را دارد؟

کار کمی سخت هست ولی امکانپذیر است. چه کسی فکر می‌کرد استقلالی که با یک گل جلو است، سه گل دریافت کند؛ آن هم مقابل آن همه تماشاگر ولی السد این کار را کرد پس استقلال هم می‌تواند با این بازیکنان از پس این تیم قطری بربیاید.

در لیست جدید تیم ملی غایب هستی.

به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم. تلاشم را انجام می‌دهم که در لیست بعدی کی‌روش جزو نفرات دعوت‌شده باشم. بالاخره من لژیونر شدم و باید تلاشم را بیشتر کنم. در ابتدا در ترکیب تیمم حضور داشته باشم سپس با انجام بازی‌های خوب، نظر مساعد کادر فنی تیم‌ملی را هم جلب کنم. برای تیم‌ملی همیشه آرزوی موفقیت می‌کنم. تیم‌ملی مسابقات مهمی در پیش دارد و می‌خواهیم بعد از سال‌ها در آسیا رتبه اول را کسب کنیم.

از شرایط خودت در شارلوا رضایت داری؟

خدا را شکر که توانستم به فوتبال اروپا لژیونر شوم. مهم این بود که این افتخار نصیب من شد و الان برای اینکه بتوانم در فوتبال اروپا همچنان حضور داشته باشم، تلاش کنم. شارلوا تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خارجی خوبی در آن حضور دارند.

چه زمانی به بلژیک بازمی‌گردی؟

به زودی و بعد از انجام کارهایم به بلژیک بازمی‌گردم. این چند روز هم به صورت اختصاصی تمرین می‌کنم تا از شرایط آرمانی عقب نیفتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز