خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد؛

بی‌توجهی مسئولان البرز به مشکلات بیمارستان امام خمینی کرج و بلاتکلیفی کارکنان

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۲۶۴

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی کرج گفت: مسئولان می‌گویند استان البرز دچار کمبود در حوزه مراکز خدمات درمانی است اما کسی به وضعیت این بیمارستان توجهی نمی‌کند. مطالبات مزدی بین ۵ الی ۱۰ ماه کارکنان بیمارستان، بلاتکلیفی مجموعه بیمارستان و عضویت یک یا دو نفر از منتخبین کارکنان در هیئت امنای بیمارستان، ازجمله مطالبات ما است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) در خصوص آخرین وضعیت مطالبات کارکنان این بیمارستان، گفت: طی تجمعات اخیرمان در مقابل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان البرز و استانداری البرز، پاسخ روشنی در باب مطالباتمان دریافت نکردیم.

وی افزود: در اخبار فعالیت‌های استانی، گفته می‌شود هزاران کار انجام شده، اما یک مرتبه نامی از بیمارستان امام خمینی نمی‌برند. بسیاری از مراکز و موسسات دیگر که مشکلاتی در پروانه کارشان داشتند با پیگیری و همراهی مسئولان فعالیت‌شان را پیش بردند ولی اینجا که یک مرکز درمانی و مزین به نام امام خمینی است، دچار چنین مشکلات دامنه‌دار و وقفه در ارائه خدمات است. ما فکر می‌کنیم استاندار البرز می‌تواند یاریگر ما در مسیر مطالباتمان باشد اما تاکنون این امر محقق نشده و به غیر از معاونان وی، طی یک‌سال اخیر که درگیر اعتراضات بوده‌ایم هنوز موفق به دیدار استاندار نشده‌ایم.

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج ادامه داد: متاسفانه مسئولان و مقامات شهری و استانی، توجه درخوری به موضوع و مشکلات این بیمارستان و کارکنان آن نداشته‌اند و موجب ناامیدی ما از آنها شده‌اند. تعداد نامه‌هایی که برای پیگیری مطالبات‌مان به مقامات مختلف داده‌ایم، شاید بالغ بر صد‌تا بشود.

وی تصریح کرد: مرتبا مسئولان استان می‌گویند استان البرز دچار کمبود در حوزه مراکز خدمات درمانی است اما کسی به وضعیت این بیمارستان توجهی نمی‌کند. گفتنی است این بیمارستان بزرگ و مجهز، دارای ۲۵۰ تخت است اما در شرایط کنونی، ضریب اشغال تخت‌های آن، ۱۰ است. قیمت تجهیزات و وسایل بیمارستان را اگر با نرخ کنونی ارز محاسبه کنید، به قیمت‌ بسیار بالای نجومی می‌رسید. اما در شرایط بلاتکلیفی کنونی بیمارستان، این تجهیزات در حال خاک خوردن هستند.

طاهری با بیان اینکه عده‌ای به دنبال بهره‌برداری از شرایط موجود هستند و چشم طمع به این بیمارستان بزرگ و تجهیزات آن دارند، اظهار داشت: این بیمارستان این قابلیت را دارد که بدون هیچگونه وابستگی به نهاد و یا ارگانی خاص و به اتکای به درآمدهای خود، فعالیت خود را انجام دهد.

وی در خصوص مطالبات کارکنان بیمارستان، گفت: مطالبات مزدی بین ۵ الی ۱۰ ماه کارکنان بیمارستان و بلاتکلیفی آنها و مجموعه بیمارستان و عضویت یک یا دو نفر از منتخبین کارکنان در هیئت امنای بیمارستان، ازجمله مسائلی است که انتظار داریم پیگیری شوند.

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی کرج در پایان، افزود: با توجه به اینکه در اساسنامه بیمارستان درج شده که بخشی از عواید و درآمدهای آن (در حدود ۳۵ درصد) برای رسیدگی به امور ایتام و محرومین اختصاص یافته، بسیار مهم است این بیمارستان با حفظ احترام خانواده شهدای جنگ و بنیانگذار انقلاب که نام وی بر سر در آن مزین شده، به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز