خبرگزاری کار ایران

حسنی عنوان کرد:

رویکرد نمایش‌خیابانی رشت اجرای نمایش‌های مذهبی و آیینی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۲۱۵

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تاکید کرد: نمایش خیابانی دائمی پیاده راه هسته مرکزی شهر رشت در ایام سوگواری محرم و صفر رویکرد مذهبی، آیینی و تعزیه خواهد داشت. به گزارش ایلنا از رشت،علیرضا حسنی گفت: نمایش خیابانی "نوستراداموس" به کارگردانی فهیمه مومنی تا ۱۶ شهریور اجرا خواهد شد و پس از آن در ایام محرم برنامه های نمایش خیابانی دائمی رشت با رویکرد مذهبی و آیینی برگزار می شود. رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت خاطر نشان کرد: علاوه بر این نمایشهای تعزیه به وسیله تعزیه خوانان شناخته شده در دهه اول محرم از برنامه های مذهبی این سازمان خواهد بود. حسنی افزود: تلاش می کنیم تماشاخانه روباز سازمان را نیز در ایام‌محرم به تکیه هنرمندان تبدیل کنیم و برنامه های مذهبی اجرا نماییم. وی تاکید کرد: همچنین برای فضاسازی ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) این سازمان با اجرای نمایشهای مذهبی و آیینی به پیشواز محرم می رود و برنامه های نمایش خیابانی دائمی رشت نیز با رویکرد نمایشهای متناسب با این ایام دنبال می شود. علیرضا حسنی همچنین از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدور مجوز برای اجرای نمایشهای خیابانی دائمی رشت. فرمانداری ودستگاهای نظارتی و انتظامی قدردانی و تصریح کرد: ایام محرم فرصتی است تا هنرمندان متعهد شهرمان ارادت قلبی خود به حضرت سیدالشهدا و یاران با وفای آن حضرت را برای همشهریان خود به نمایش بگذارند. گفتنی اینکه برنامه های نمایش خیابانی دائمی رشت از روز ۲۷ تیر ماه امسال به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با همکاری گروه های نمایشی مجوزدار این شهر آغاز شد و پیش از این علیرضا حسنی به هنرمندان مجری این برنامه اعلام کرده بود که برای تداوم کار در ماه های محرم و صفر نمایشها رویکرد مذهبی و آیینی می یابند.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا حسنی گفت: نمایش خیابانی"نوستراداموس" به کارگردانی فهیمه مومنی تا ۱۶ شهریور اجرا خواهد شد و پس از آن در ایام محرم برنامه های نمایش خیابانی دائمی رشت با رویکرد مذهبی و آیینی برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت خاطر نشان کرد: علاوه بر این نمایش‌های تعزیه به وسیله تعزیه خوانان شناخته شده در دهه اول محرم از برنامه های مذهبی این سازمان خواهد بود.

 حسنی افزود: تلاش می‌کنیم تماشاخانه روباز سازمان را نیز در ایام‌ محرم به تکیه هنرمندان تبدیل کنیم و برنامه های مذهبی اجرا کنیم.

وی تاکید کرد: همچنین برای فضاسازی ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) این سازمان با اجرای نمایش‌های مذهبی و آیینی به پیشواز محرم می‌رود و برنامه های نمایش خیابانی دائمی رشت نیز با رویکرد نمایش‌های متناسب با این ایام دنبال می شود.

علیرضا حسنی همچنین از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدور مجوز برای اجرای نمایش‌های خیابانی دائمی رشت، فرمانداری و دستگاهای نظارتی و انتظامی قدردانی و تصریح کرد: ایام محرم فرصتی است تا هنرمندان متعهد شهرمان ارادت قلبی خود به حضرت سیدالشهدا و یاران با وفای آن حضرت را برای همشهریان خود به نمایش بگذارند.

گفتنی اینکه برنامه های نمایش خیابانی دائمی رشت از روز ۲۷ تیر ماه امسال به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با همکاری گروه های نمایشی مجوزدار این شهر آغاز شد و پیش از این علیرضا حسنی به هنرمندان مجری این برنامه اعلام کرده بود که برای تداوم کار در ماه های محرم و صفر نمایش‌ها رویکرد مذهبی و آیینی می یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز