خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

دستگیری ضارب اصلی مامور پلیس راه فارس

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۰۰۸

رییس پلیس انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان، ضارب اصلی مأمور پلیس راه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در شیراز دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سردار احمدعلی گودرزی در نشست خبری با اصحاب رسانه، در تشریح این خبر گفت: مأموران گشت پلیس راه در محور دشت ارژن شیراز در حال انجام مأموریت و امدادرسانی به یک خودرو پژو 206 بودند که متوجه واژگونی یک خودرو لندکروز در طرف دیگر این محور شده و برای انجام امداد رسانی به مصدومان احتمالی به محل واژگونی خودرو می روند. 

وی ادامه داد: در این هنگام فردی که سرنشین خودرو لندکروز بود، اقدام به درگیری و ایجاد ضرب و جرح مأمور پلیس راه در حین انجام مأموریت می کند که متأسفانه این رخداد توسط افراد حاضر در صحنه فیلمبرداری شده و در فضای مجازی منتشر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: سرعت مجاز در این نقطه از محور کازرون به شیراز 80 کیلومتر در ساعت بوده است که بنا به مستندات موجود از دوربین نظارتی پلیس، سرعت این خودرو در حین واژگونی 137 کیلومتر در ساعت بوده است.

گودرزی با بیان اینکه پخش این کلیپ در فضای مجازی باعث خدشه دار شدن احساسات مأموران پلیس کشور، مردم و حتی سایر پلیس های کشورهای دیگر شده است، اظهار داشت: بنا تاکید فرمانده محترم نیروی انتظامی مبنی بر پیگیری و برخورد قاطع و قانونی با ضاربان افسر زحمت کش پلیس راهور، شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت که پس ار انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم "م- ک" در شیراز دستگیر شد. 

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته سه نفر دیگر از مرتبطان و همدستان این فرد نیز دستگیر شده بودند، تصریح کرد: متهم ضمن ابراز ندامت و پشیمانی از همه مأموران نیروی انتظامی و مردم ایران اسلامی عذرخواهی کرد. 

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم مزبور دارای سوابق متعدد کیفری به ویژه درگیری با مأموران انتظامی، شرب خمر و ارتباطات نامشروع نیز است، خاطرنشان کرد: فرد ضارب با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی خواهد شد و برابر با قانون با این فرد برخورد می شود.

گودرزی با بیان اینکه پلیس از جنس مردم و خدمتگذار آنان است، ابراز داشت: هنگامی که اقشار مختلف مردم در تفریح و مسافرت به سر می برند، مأموران پلیس به صورت مداوم و ساعت ها در جاده ها، کنترل های نظارتی را برای کاهش تصادفات رانندگی انجام می دهند که همه این اقدامات به خاطر جلب رضایت مردم و تأمین امنیت آنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز