خبرگزاری کار ایران

نکاتی از خانه تکانی انریکه در تیم ملی اسپانیا؛ یک انقلاب بزرگ

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۹۹۶

سرمربی سابق بارسلونا با قبول هدایت ماتادورها قصد دارد انقلابی بزرگ در این تیم ترتیب دهد.

به گزارش ایلنا، لوئیس انریکه همه را با انقلابی که در تیم ملی اسپانیا برای بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ ملت‌های اروپا مقابل انگلیس و کرواسی بر پا کرده است، غافلگیر کرده، بسیاری حذف شده‌اند، بسیاری به تازگی اضافه شده‌اند و ... نکات کلیدی تصمیمات انریکه برای اعلام ترکیب جدید ماتادورها را بررسی می‌کنیم.

جوردی آلبا بزرگترین غایب

لوئیس انریکه از زمان مربیگری در بارسلونا با دفاع چپ این تیم با جوردی آلبا رابطه خوبی نداشت و به همین دلیل تصمیم گرفته او را به اردوی تیم ملی دعوت نکند. او زمانی که با سوالی درباره این بازیکن مواجه شد، تکرار کرد: «من درباره بازیکنانی که به اردو دعوت نکرده‌ام صحبت نمی‌کنم.» حالا گایا و مارکوس برای این پست با یکدیگر می‌جنگند.

برای کوکه چه اتفاقی افتاد؟

یکی دیگر از غایب‌های مهم فهرست انریکه کوکه بود اما دلیل آن مسائل فنی نیست. لوئیس انریکه تصمیم گرفته که برای خط میانی تیمش به بازیکنان دیگری اعتماد کند. او در کنفرانس خبری‌اش گفت که بازیکنانی هستند که نتوانسته‌اند نظر او را آنطور که باید و شاید جلب کنند. این ضربه بزرگی برای کوکه است که از سال 2013 به عضویت تیم ملی اسپانیا درآمده است.

تازه واردها

لوئیس انریکه راضی به نظر می‌رسد و فاش کرد که این تیمی است که او ساخته:«این تیمی است که من دوست دارم و این شیوه من است.» پل لوپس در نبرد برای پست دروازه‌بانی است اگرچه در واقعیت این رقابت میان دخیا و کپا است. گایا، سبایوس و سوسو هم شانس‌هایی برای بازی در ترکیب تیم ملی اسپانیا دارند.

شرایط برای سرخی روبرتو

چیزی که از سمت لوئیس انریکه تا الان شفاف بوده، این است که سرخی روبرتو یکی از مهره‌های کلیدی تیم جدید اوست. او بارها از این بازیکن کاربردی تمجید و ادعا کرد که حق او بود که در جام جهانی باشد. لوئیس انریکه به توانایی‌های روبرتو به‌عنوان یک هافبک ایمان دارد اما احساس می‌کند که می‌تواند در پست‌های دیگر هم از او بازی بگیرد.

تحول

لوئیس انریکه می‌خواهد تیم را متحول کند و شاید به همین علت، علاوه بر پیکه، اینیستا و سیلوایی که همگی بازنشسته شده‌اند، رینا، اودریوسولا، آلبا، مونرئال، آسپاس، لوکاس و کوکه را دعوت نکرده است. اسپانیای جدید چهره‌ای متفاوت خواهد داشت و به دنبال موفقیت‌هایی است که در فاصله سال‌های 2008 تا 2012 داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز