خبرگزاری کار ایران

آیا سامپائولی می تواند مربی آینده بارسلونا باشد؟

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۹۳۲

تیم سویا که با هدایت سامپائولی توانسته در بین چهار تیم برتر لالیگا قرار گیرد در آخرین بازی خود مقابل بارسلونا ظاهر خواهد شد. نام سامپائولی به عنوان یکی از کاندیداهای مربیگری بارسلونا مطرح شده .باید منتظر بود که او میتواند این سمت را بر عهده گیرد.

به گزارش ایلنا، سویا امشب در نوکمپ بازی می‌کند و این آخرین فرصت برای خورخه سامپائولی است که ثابت کند استحقاق رسیدن به شغل رویایی خود و مربیگری بارسلونا را دارد. وقتی لوییس انریکه اعلام کرد در پایان فصل از بارسلونا جدا می‌شود.

این مربی آرژانتینی سردسته نامزدهای جانشینی او محسوب می‌شد اما از آن موقع سویا به وسیله لسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده و با خارج شدن از کورس قهرمانی لالیگا حتی رتبه سومی خود را به اتلتیکومادرید واگذار کرده است. آینده سامپائولی در سانچس پیسخوان کاملا مبهم است و تصمیم مدیر ورزشی موفق باشگاه، مونچی، برای جدایی از این تیم در پایان فصل به این ابهام افزوده اما یک چیز مشخص است و آن اینکه سامپائولی با اشتیاق مربیگری هموطنش، لیونل مسی و سایر ستاره‌های بارسلونا را به عهده می‌گیرد. او چند روز قبل به روزنامه آرژانتینی اوله گفت: «می خواهم مربی مسی باشم تا او را هر روز از کنار زمین تمرین ببینم. این رویای یگانه‌ای است که بهترین بازیکن جهان را از نزدیک ببینی.»

سامپائولی البته شاید زودتر به رویایش برای مربیگری مسی برسد هرچند نه با کاری هر روزه چون گفته می‌شود فدراسیون فوتبال آرژانتین قصد دارد به او پیشنهاد بدهد کار گره خورده شان در مرحله مقدماتی جام جهانی را سر و سامان بخشد. بارسا هم احتمالا راه متفاوتی را در پیش می‌گیرد چون در حال حاضر ارنستو والورده مربی اتلتیک بیلبائو و خوان کارلوس اونسوئه دستیار انریکه بیشترین شانس را برای مربیگری فصل آینده غول کاتالان دارند.

از یک طرف سامپائولی به دنبال اثبات توانایی‌اش به مقامات بارسلونا است از طرف دیگر سویا می‌خواهد سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد و از بازی پلی آف ماه آگوست معاف شود. از بخت بد این تیم که در آخرین بازی خود در خانه برابر تیم سوم از پایین جدول، اسپورتینگ خیخون بدون گل مساوی کرد، مسی بعد از محرومیت در دو بازی اخیر تیم ملی و باشگاهش سر حال به این بازی می‌رسد. البته نبودن برنده پنج توپ طلا در بازی بارسا چندان به چشم نیامد و تیم با درخشش لوییس سوارس و نیمار 4 بر یک گرانادا را شکست داد تا فاصله دو امتیازی‌اش با رئال مادرید حفظ شود هرچند صدرنشین یک بازی کمتر انجام داده. جرارد پیکه و آندرس اینیستا هم که در این بازی استراحت کردند، به ترکیب تیم بر می‌گردند. بارسا با پیروزی در این بازی می‌تواند حداقل چند ساعتی صدرنشین باشد قبل از آنکه رئال مادرید در زمین لگانس بازی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز