خبرگزاری کار ایران

بیرون کشیدن مارماهی 30 سانتی‌متری از شکم بیمار! +عکس

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۸۰۹

مرد چینی که برای درمان درد معده اقدام به خوردن یک مارماهی زنده کرده بود بلافاصله پس از خوردن آن پشیمان شد.

به گزارش ایلنا، یک مرد چینی که برای درمان درد معده خود اقدام به خوردن یک مارماهی زنده کرده بود بلافاصله پس از خوردن آن پشیمان شد. اوایل این ماه این مرد پس از مراجعه به بیمارستانی در شهر "هفئی"، پایتخت استان آن هویی چین اعلام کرد که دچار درد شدید معده شده است. او که از گفتن حقیقت به پزشکان خودداری کرده بود پس از آزمایش اسکن مشخص شد یک مار ماهی را قورت داده است.

این مرد در شرح ماجرا به پزشکان بیمارستان گفت برای درمان درد معده خود از یک روش سنتی چینی استفاده کرده که در این روش می بایست یک مارماهی زنده توسط بیمار بلعیده شود. درد معده او تنها 30 دقیقه پس از بلعیدن مارماهی آغاز شده بود و این مرد پس از تحمل 20 ساعت درد شدید معده توسط پسرش به بیمارستان منتقل شد.

پزشکان پس از پی بردن به علت درد معده این مرد بلافاصله عمل جراحی را آغاز کردند و طی این عمل جراحی موفقیت آمیز توانستند یک مارماهی 30 سانتی متری را از شکم او خارج کردند. اگرچه این حیوان می توانست موجب صدمه داخلی جدی به این مرد شود اما پزشکان حال او را پس از انجام عمل جراحی مساعد گزارش کرده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز