خبرگزاری کار ایران

در واکنش به ادعای عجیب سرمربی تیم ملی/ برانکو از پرسپولیس رفتنی شد؟!

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۷۹۴

کی روش در گفت و گویی اعلام کرده بود که در ایران یا جای اوست یا برانکو.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش به ایران برگشت و با فدراسیون فوتبال برای همکاری تا پایان جام ملت های آسیا به توافق رسید.  او حالا هم به صورت پیامکی از بازیکنان مورد نظرش خواسته تا به کمپ بیایند و تمرینات را آغاز کنند.

بدین ترتیب همکاری کی روش و فدراسیون فوتبال ایران وارد فاز ومرحله ای جدید شد. این در حالی است که سرمربی تیم ملی بعداز پایان جام جهانی در یکی از مصاحبه های آتشین خود به برانکو تاخته بود و اعلام کرده بود که باید از بین او و کی روش یکی انتخاب شود و بماند و جایی برای ماندن هر دو نفر نیست.

کی روش در این مصاحبه خطاب به مدیرعامل پرسپولیس گفت: "شما باید نظم و انضباط را در مربی تان حاکم می کردید. من در این مدت با نظم و انضباط کارم را در تیم ملی انجام دادم و از باشگاه‌ها تشکر کردم و شروع این قدردانی‌ام از تیم پرسپولیس بود. ولی این مربی شما بود که به اردوی تیم ملی در دبی لطمه زد و باعث لطمه دیدن رابطه کادر تیم ملی شد.

او افزود: او بود که به اردوهای تیم ملی در فصل لطمه زد و مخالفت و ممانعتهایی با تمرینات یک و نیم روزه تیم ملی در پک انجام داد. او تلاش کرد تا ساختمان پک را بگیرد و در موضوع تجهیزات دخالت کرد. او صحبت های سم گونه ای راجع به بازیکنان داشت و با این حرفها سم پاشی کرد. یک بار برای همیشه او را ساکت کنید. وقتی او راجع به بازیکنان داخلی صحبت می کند نباید هیچ وقت فراموش کند هزاران دلاری که برای بازیکنان اوکراینی خرج کرد و یک دقیقه هم آنها بازی نکردند.

وی در پایان گفت: آقای پروفسور! این کشور برای بودن من و شما کوچک است. من برادرم و خانواده‌ام را در کنارم ندارم. الان مردم باید تصمیم بگیرند، یا من یا شما."

حال باید دید چه اتفاقی رخ می دهد؟ کی روش زیر حرفش زده و خلافش ثابت شده است یا با توجه به توافقش با تیم ملی باید منتظر جدایی برانکو از پرسپولیس باشیم!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز