خبرگزاری کار ایران

جروزالم‌پست خبر داد؛

دیدار نمایندگان ویژه آمریکا و اسرائیل در تل آویو با محوریت «حضور ایران در سوریه»

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۷۲۵

یک مقام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی بر حمایت این رژیم از ادامه تحریم‌های آمریکا علیه ایران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از «جروزالم پست»، سخنگوی دفتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد، «زهر پالتی» رئیس بخش سیاسی-امنیتی این وزارتخانه عصر روز شنبه با «جیمز جفری» و «جوئل ریبورن» فرستاده‌های آمریکا در  تل آویو دیدار و درباره سوریه گفت‌وگو کرده‌اند.

بر اساس گزارش این رسانه اسرائیلی، در این دیدار که با محوریت تحولات سوریه برگزار شده بود، «زهر پالتی» سیاست‌های «آویگدور لیبرمن» درباره تاکید بر جلوگیری از نفوذ ایران و حزب‌الله در سوریه و ادامه حفاظت از منافع امنیتی این رژیم در شمال سوریه را شرح داده است.

بر اساس این گزارش «پالتی» بر روابط نزدیک آمریکا و اسرائیل و اهمیت ادامه تحریم‌های آمریکا علیه ایران که به توانایی ایران در تامین مالی گروه‌های حامی آنها در منطقه می‌انجامد تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، وزارت امورخارجه آمریکا پیش‌تر با انتشار بیانیه‌ای از سفر جیمز جفری دستیار ویژه وزیر خارجه آمریکا در امور سوریه و «جوئل ریبورن» فرستاده دولت درخصوص سوریه به تل آویو، ترکیه و اردن خبر داده و گفته بود این سفر از روز اول سپتامبر شروع شده و تا ۴ سپتامبر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز