خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی:

دولت تدبیر و امید در حوزه بهزیستی عمکرد خوبی به نمایش گذاشت

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۴۹۶

نماینده مردم قائمشهر، سیمرغ و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید در حوزه بهزیستی عمکرد خوبی به نمایش گذاشت.

به گزارش ایلنا از ساری ،سید علی ادیانی درمراسم افتتاح  60 واحد مسکن مددجویان و معلولین همزمان با  1573 واحدمسکونی به معلولین و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور از عملکرد دولت در حوزه بهزیستی دفاع کرد و اظهار داشت: در پنج سال دولت تدبیر و امید بالغ بر سه هزار و 200 مسکن برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی ساخته شد.

وی افزود: نگاهی به آمار و واقعیت فعالیت و برنامه های دولت روحانی در حوزه بهزیستی نمره ای بسیار درخشان برای دولت و نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم قائمشهر، سیمرغ و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اقداماتی که دولت انجام داد را صادقانه به مردم انتقال داد اگر چه اعتباراتی که در اختیار دولت است کفاف رسیدگی به همه امور را نمی دهد.

ادیانی افزود: باید داشته ها و ظرفیت های بسیار کشور را به مردم گفت و از طرفی نداشته ها و ضعف های بسیاری هم در کشور است که بهتر است با مردم در میان گذاشته شود و مطمئنا مردم نیز درک و همراهی خواهند کرد.

وی بیان کرد: نباید در انتقال مسائل دچار افراط و تفریط شد، به این مفهوم که یا اصلا چیزی را به جامعه منتقل نمی کنیم و یا در انتقال موضوعات به جامعه دچار بزرگ نمایی و افراط می شویم که هر دوی آن بازخورد منفی خواهد داشت.

ادیانی گفت: متاسفانه امروز نیروهای درون نظام به شدت در حال تخریب یکدیگر هستند، در حالی که این موضوع خطای آشکار و پیامدی جز مخدوش کردن دستاوردهای دولت، انقلاب و سردی امید در دل مردم ندارد.

وی با بیان اینکه در دل مردم باید بذر امید را شکوفا کرد و از انتقال استرس و نا امیدی به جامعه پرهیز کرد ،افزود: نباید دولت را از نظام جمهوری اسلامی جدا دانست.

ادیانی احساس اختلاس را خیلی خیلی بیشتر از آن چیزی که در دستگاههای اجرایی اتفاق می افتد دانست و بیان کرد: این احساس را دشمنان نظام دائم در تمامی فضاها در حال پمپاژ هستند و برخی از ما نیز در حال انتقال آن به کشور و جامعه هستیم.

وی افزود: در قانون برنامه توسعه ششم کشور نیز برنامه ها و شرایط ویژه ای تدوین شد که زمینه را برای فعالیت پویاتر بهزیستی در پیشگیری و یا مقابله با آسیب های اجتماعی باز می کند.

ادیانی گفت: البته باید این را هم اعتراف کرد که از ابتدای انقلاب تاکنون هم مجلس شورای اسلامی و هم دولت، به اقتضای شرایط همچون جنگ و تحریم نتوانست در پیشگیری و مدیریت آسیب های اجتماعی کارنامه خوبی از خود به جای گذارد.

وی ادامه داد: اما برنامه ششم و احکام تکلیفی مندرج در آن در حوزه بهزیستی کشور و برای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی از برنامه های گذشته غنی تر و قوی تر است و تاکنون نیز همکاری مثبتی میان دولت و مجلس در این برنامه شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: انصافا نیز دولت روحانی در بخش بهزیستی عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشت و خدمات کم سابقه ای ارائه کرد که مجلس نیز تداوم این شرایط را از دولت انتظار دارد.

ادیانی تاکید کرد: امروز سخن از ناکار آمدی دولت حاضر، بازی در زمین طراحی شده دشمن و زمین آماده شده عملیات روانی سلطه در کشور است، فریاد ناکارآمدی دولت، مجلس و قوه قضاییه سخنی خطا حتی میان مسئولان و نمایندگان مردم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز